Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
o fyyy på er o jag är på jobbet :( det bara vattnas i munnen på mig jag som älskar både fli o pite :) ät för mig me
o fyyy på er o jag är på jobbet :( det bara vattnas i munnen på mig jag som älskar både fli o pite :) ät för mig me
hur kan man lägga in bilder här inne på sidan så alla se ist för på sin egen sida vill visa alla dem nuse kläder jag känner till. Men blir tokig att jag ej vet hur
du till o me jag som är därifrån skulle inte sätta på mig dem som visats dem va ap fula
Nä jag fattar ej hur man ska lägga ut bilder här, men nu ska jag fixa en mapp på min sida me nuse kläder men kommer att ta bort den i morrn kväll efter som det är syrran o lite annat folk som jag ej frågat om det är oki så kolla alla som vill o sedan tar jag bort dem en vill poängtera att dem kläderna finns i silver o man behöver ej ha broderierna runt omkring så stora utan man kan välja pytte små, o sådana har jag men tyvärr ingen bild på dem. Men som jag sa förut om el när vi ses så tar jag me mig så får ni prova om ni vill ni som ej gjort det:)
men men smaken är som baken:)