Inlägg från: micorazón |Visa alla inlägg
  • micorazón

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

Fam Ndreca skrev 2008-01-23 12:23:26 följande:
    Camilla ku je??Någon som vet? Har ju inte sett nå från henne på länge....Eller har jag bara missat???
    jam këtu! Jag är ine o tjuvkikar ibland. Har haft SÅÅÅ mycket senaste tiden.. känns som om dagen bara är 2 timmar lång ibland!!

Vi var på UL igår och allt var toppen. Lillan, japp fortfarande flicka till 100 %, mådde jättebra o sög på tummen o vinkade o hade sig. Tror hon har min näsa för det såg verkligen så ut Pappa var såååå stolt över sin lilla prinsessa. Han har lat bilderna i sin plånbok o kollar dem hela tiden haha

Igår gjorde jag fyllda paprikor. Men jag, puckot herself, tänkte ju inte på att alla kryddor åker ut i vattnet så fyllningen smakade HELT osaltat men mannen löste det genom att använda saltkaret o så var det ott som attan, enl honom i alla fall. O han åt 6 stycken så jag antar att han menade vad han sa

Idag håller jag på å baka bröd. Har fått låna min mammas bakmaskin. SÅÅÅ praktiskt... bara till å trycka på en knapp o i med allt. Sen jäsa o sen trycka på knappen igen o sen bara forma bullar o upp på plåt o in u ugnen. Blir toppen!! Men idag ska jag lämna  tillbaka den.. så nu håller jagpå å fylla frysen med bröd hahahaha Tror jag har gjort typ 100 st snart... o ska fortsätta ett tag till.

Nästa helg får vi besök av hela albanska släkten. Jag ska göra en massa mat. Kyckling o ris, pite, Fli, Lang, salat shopë etc etc etc.. speca..... *puh* får se om jag orkar. Får kanske be besims faste rå komma hit lite tidigare o hjälpa mig!!

hm.. vad har jag mer å berätta.. inte så mkt mer.

Mne jag ÄR här tjejer, besa bes!!! Jag har bara inte tid å läsa igenom alla 1000000 inlägg så ibland finns det inte så mkt å skriva..

Anna o fam n: Hopaps allt löser sig för er aldrig kul när tråkigheter händer...

Anna: Min brors tjej gör samma, FORTFARANDE, o hon har kala fläckar. Hon gör det i sömnen. De hade riktigt huvudbry innan de fattade det!!! Kanske är det så att det är det adrian gör? Det blir kala fläckar avdet..

kramkramkramkram
    Besim per gjithmonë - 2007.02.22
  • micorazón
    alisandra skrev 2008-01-23 14:31:11 följande:
    Jag visste väll att du var och smög här i krokarna Camilla! Åh, vad gulligt!Tur att det var en liten tjej nu när ni bestämt namn och att hon mår bra, vad spännande! Inte långt kvar..Ta hand om dig!Kram.
    usch nej.. tiden går fort men ändå sakta.. på nåt sätt.. mh.. det där lät konstigt Men en ni fattar.

Ja, Namnet är spikat nu. Arijeta Kristina (Appelgren) Muharremi. Kristina är vårt släktnamn på mammas sida, så min mormor blev suuuuperglad när hon hörde att vi skulle ta det.

ååå så mycket bröd jag har nu. Nån som vill komma å äta en???har suxhuk hemma också. MUUUMS! Typ bästa pålägget!
  • micorazón
    zimona skrev 2008-01-23 14:53:18 följande:
    Alisandra:Kul att ha fina naglar jämt :D Men själv kan jag nog inte ha det. Skulle inte funka tsm med min livstil.Micorazon: Jag vet inte vad jag ska göra med henne.. Har fått tips att kläcka ett ägg i huvudet på henne när hon reser sig. tydligen så kopplar många hästar ihop det med lite smärta och sen blod som rinner ner, så då vill de inte stegra sig mer haha.. Kul att hans släkt kommer! Hur har ni fixat det?Ska du inte bjuda de på nån svensk mat??Melle:Eftersom det har tagit så lång tid att baka ut varje boll när de gått sönder hela tiden så har ju de sista bullarna fått vila, och när du säger det så var nog faktiskt dom lättare! :D Inte så bra som de ska vara , men bättre! Tack för tipset :)Frid, Malin
    hehe nä, det blir albanskt. Det svenska är väl kyckling o ris då För INGEN i hans släkt tror att jag kan göra albansk mat!!!!! Så det ska bli kul å visa dem hehehehe

Ang. släkten. Det är alltså släkten här i Sverige, i Hässleholm. Inte de i Kosovo. Det hade vatt nåt, å ta hit alla 300 hahahahaha
  • micorazón

japp, mensen kan komma direkt, det gjorde den på mig o min kompis också, hon helammade o jag ammade i två veckor.  Så inte helt omlöjligt..

Åsa och all andra: I och med att vi skriver så mycket så är det ju inte alla som orkar skolla historiken, så det blir lätt att man missar inlägg... det är bara till å på det igen o inte ge upp Mne snälla, lämna inte tråden Inte kul när folk inte känner sig välkomna..

alisandra: ja, jag har också en sån tönt här hemma. Han sjunger Dulis låtar i duschen VARJE dag.... vadå jobbigt ???? Han gör det bara för å jävlas.. Dante tycker det är skitkul o börjar dansa albansk dans DIREKT hahahahahahaha

• micorazón
    alisandra skrev 2008-01-23 17:11:23 följande:
    wwwc.aftonbladet.se/nyheter/0011/13/mus.html PASSA ER TJEJER! Blä
    HAHAHAHAHA snacka om att han säääkert inte har städat i köket på hundra år typ och att det är därför musen har kunnat klättra från all disk upp i kranen. TYPSIKT ungkarlar!!

hahahahahahhahhahaha
  • micorazón
    PuMaMoRsAn skrev 2008-01-23 21:18:14 följande:
    Jag SKA flytta men inte just nu! Måste avsluta skolan först! Har dock mejlat 17 bostadsförmedlingar idag!
    Finns det SÅ många bostadsfrmedlingar i VINSLÖV?? För det är väl hit du ska flytta?
  • micorazón

hej allihopa!

har precis vaknat haha Deckade efter att ha lämnat Dante på dagis.. nu ska vi åka o handla! Vår telefon har gått i sönder... och jag överlever inte utan hemtelefon!!!!! haha

Sen blir det en lugn dag, bara vara hemma med Dante o mysa.

anna: håller tummarna för att det växer ut!!

alisandra: hehe ja, inte trodde vi att du inte skulle komma in här inte haha

miss ewe: welcome back!!!!! saknat dig också!

• micorazón
    alisandra skrev 2008-01-24 12:50:53 följande:
    Nej, nu blev jag så upprörd över det där så nu ska jag gå ut i köket och skrubba vidare med all min ilska. Hahaha! Kikar in lite senare..
    haha ja, man blir lätt upprörd, även om jag inte direkt är FÖR omskärning så länge det sker på RÄTT sätt.. Vet många som har fått men av det tyvärr men många som är nöjda med valet deras föräldrar har gjort. Dock är det inte SKÖNT... Det är ingen pojke som självmant gått fram till läkaren vid en omskärning,det kan jag lova. Men tycker föräldrarna att det är rätt så får man acceptera det helt enkelt.

Jag ska vänta tills Dante själv vet vad det innebär sen fråga, vill hand då göra det så är det helt OK för mig. Jag vill dock helst att valet ska vara hans, inte mitt.
    '
    Men  man blir förbannad för de drar alltid in en massa annan skit i såna diskussioner, som inte har å göra med ämnet!!! vet vad du menar!!!! grrr man blir såååååå arg!
  • micorazón

här var det lugnt ikväll.. Alex??? ska du inte tävla om nsäta jämna????????

• micorazón
    alisandra skrev 2008-01-24 20:56:10 följande:
    Naten e mirë!
    haha du väntade i hela TVÅ minuter innan du lämnade tråden?? hahahahahahahahha Du e rolig du!

Vaknade Bujar sen eller han sover fortfarande gott??? Du hittade ingen mikrofon eller? hahaha Det hade varit skitskoj om du hade gjort det!
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!