Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
Vi var på UL igår och allt var toppen. Lillan, japp fortfarande flicka till 100 %, mådde jättebra o sög på tummen o vinkade o hade sig. Tror hon har min näsa för det såg verkligen så ut Pappa var såååå stolt över sin lilla prinsessa. Han har lat bilderna i sin plånbok o kollar dem hela tiden haha
Igår gjorde jag fyllda paprikor. Men jag, puckot herself, tänkte ju inte på att alla kryddor åker ut i vattnet så fyllningen smakade HELT osaltat men mannen löste det genom att använda saltkaret o så var det ott som attan, enl honom i alla fall. O han åt 6 stycken så jag antar att han menade vad han sa
Idag håller jag på å baka bröd. Har fått låna min mammas bakmaskin. SÅÅÅ praktiskt... bara till å trycka på en knapp o i med allt. Sen jäsa o sen trycka på knappen igen o sen bara forma bullar o upp på plåt o in u ugnen. Blir toppen!! Men idag ska jag lämna tillbaka den.. så nu håller jagpå å fylla frysen med bröd hahahaha Tror jag har gjort typ 100 st snart... o ska fortsätta ett tag till.
Nästa helg får vi besök av hela albanska släkten. Jag ska göra en massa mat. Kyckling o ris, pite, Fli, Lang, salat shopë etc etc etc.. speca..... *puh* får se om jag orkar. Får kanske be besims faste rå komma hit lite tidigare o hjälpa mig!!
hm.. vad har jag mer å berätta.. inte så mkt mer.
Mne jag ÄR här tjejer, besa bes!!! Jag har bara inte tid å läsa igenom alla 1000000 inlägg så ibland finns det inte så mkt å skriva..
Anna o fam n: Hopaps allt löser sig för er aldrig kul när tråkigheter händer...
Anna: Min brors tjej gör samma, FORTFARANDE, o hon har kala fläckar. Hon gör det i sömnen. De hade riktigt huvudbry innan de fattade det!!! Kanske är det så att det är det adrian gör? Det blir kala fläckar avdet..
kramkramkramkram