Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
jag ska ta den
jag ska ta den
men vem fick den hehehe den har hopat över en hehe
vad ska du ge upp!?
ok ha det bra, kram
vaaaaa???
Hej
ohhh så jobbigt när nån man älskar har ont och lider jag tycker det låter underbart att du väljer att vara där för henne första dagarna när hon kommer hem. Ensamheten tar ju kål på många äldre människor så tråkigt egentligen. Tycker inte alls det är bra som det är nu i Sverige och för dem äldre. Många är så ensamma och uttråkade!!
Ska hålla alla tummar för din farmor!!
*kram*
Lycka till och vad skönt att allt gått bra
Halloj!! Hur mås det flickor???? här är rena skiten!! är så jädra seg och min son var hel gnällig hela morgonen. På jobbet är det massa strul och chefen har tagit time out..... öööhhhhh ???!! nåja skönt det är helg!!!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh hehehe dock lyckades jag ändån inte få det
Tack, det går bra ändån... det måste juh! men jag känner mig inte alls pigg däremot!! hel konstig jag är seg i hjärnan den vill inte hänga med hehe... tror det betyder att jag behöver sova mer!
Till helgen ska vi nog hälsa på mina föräldrar och syskon. Mannen jobbar på lördag så jag kanske åker dit redan ikväll... vet ej.
Hur mår din farmor??? hur mår du själv?? hur har jobb situationen löst sig för dig??