Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
ska bättra på mig ang msn:)
ha det så mysigt!
nu ska jag lägga mig o ta en tablett till min hemska migrän:(
gonatt på er alla!
kram!
nej du är inte ensam vi låter dig tro det ett tag så du ballar ut mohahahaha
du alexandra glömt att fråga känner du en tjeje som heter Fittore hahahah nä hon heter Fitore o är gift me en sv kille o bor i Ludvika.Träffade henne en gg där när hon va gravid många år nu.
Jenny hur är det me magen?
Fan inte en enda j............ gg lyckas jag ta en !!!!!
Idag har vi vart hemma o haft en son o mor dag till kl va 12 o en vännina till mig ringde o kom över me lunch till oss från stan älskar denna tjej hon dyker upp när man minst anar son en solstråle:) Kl 15 åkte sonen o nu ska jag ta o vila ska jobba natt. Hoppas på en lugn natt så jag kan sitta här:)
Hoppas ni har haft en bra dag!
kram
heeej nu är melie här:)
o måste faktist ta ett jätte allvarligt snack me er alla som pratat om nuse kläder.
Jo dem där nuse kläderna som ni nu visar specielt till stakarna som aldrig serr nuse kläder förr tycker jag super synd att dem fått se dem FULASTE SOM EXISTERAR!!! dem jag känner till o vet är sååå söta o vackra jag personligen ÄLSKAR DEM!! o skulle kunna gå i dem 24 tim om dygnet. Min käre syster hade dem på sitt bröllop nån tim o hon va så vacker att jag grät o dem liknar inte alls dem ni visat. När och om våran träff bilir av så ska jag ta me mig mina så får nu si hur vackra dem är. o jag ska nu leta efter en bild på syrran från bröllopet om jag nu har den på min laptop eftersom jag är på jobbet.