shqiperi82 skrev 2008-01-24 12:15:14 följande:
Fam Ndreca skrev 2008-01-24 11:06:22 följande: OK! Hoppas att operationen går superbra!! Förstår att det är jättejobbigt, vet ju hur mycket din pappa betyder för dig gumman!!!! Önskar att jag kunde krama om dig på riktigt men får skicka en superkram med posten... hihi...Vadå vaknade han mitt i natten och sa det om filmen?? haha... Men glöm det gumman. Någon gång när vi träffas kan vi titta på den tillsammans. hehe... önskar att ni bodde nära oss.... Eller får jag leta efter den i Albanien och köpa den själv... Borde ju finnas att köpa där då.Mirela sover oroligt de senaste veckorna men det är FYRA tänder på G för henne nu. Hon har 8 tänder och sen 4 till på G så mycket jobbigt för henne. Men hon vaknar inte till helt utan bara gnäller. Vad gör ni när han är vaken så då? Du ska ju helst inte gå upp och tända lampor och så utan vara i ett mörkt rum så han inte tror att det är morgon lixom. vet att Adrian gjorde så några gånger men tror bara att det är att härda ut. Min kompis son gör så varje natt nästan och han är snart 2 år. Ska höra om hon har några tips?Min kompis kommer hem från sjukhuset idag!!! Är så glad för henne och henns familjs skull. Älskar henne som en syster så har varit så ledsen och orolig för henne!!!
Kramar mig själv och låtsas det var du
Önska också vi bodde nära, då kunde vi träffas och bubbla hela dagarna och barnen kunde leka tillsammans!
Viktor har med 8 tänder och nu kommer 3 kindtänder det kansek bara är det...
Jag tänder inga lampor och pratar inte heller, bara säger att det är natt och vi ska sova.. Han hoppar runt i sängen och börjar bitas och leka tittut! Allt han kan komma på som brukar leda till uppmärksamhet...
Vad skönt att din kompis är bra igen!