Inlägg från: micorazón |Visa alla inlägg
  • micorazón

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

natey
    när du har skrivit i tråden så hamnar tråden under "mina favoriter". Du går in först på FORUM, sen i menyn till vänster står det "mina favoriter"

Hittar du inte får jag komma med en bättre förklaring
    Besim per gjithmonë - 2007.02.22
  • micorazón
    MmmJennie skrev 2008-01-16 20:08:26 följande:
    Hej tjejer! Igår fick vi åka in till förlossningen vid 00:00 tiden.. När jag kom in hade jag värkar med 2-3 min mellanrum. Vid 01:00 tiden kollade BM om jag hade öppnat mig.. o det hade jag.. 1cm var jag öppen då. Fick åka hem o har knappt sovit då jag har konstant värk i mage o rygg =( Har säkert öppnat mig mera nu.. får se vad som händer denna kväll/natt. Hoppas det drar igång snart.. orkar inte mera =(Kramar!
    åååå håller tummar o tår för att det händer inatt då!! LYCKA TILL gumman!!!!!!!!!
    shqiperi82 skrev 2008-01-16 19:28:19 följande:
    Tsarbabe: är det två tjejer du har på din bild?????
    haha ja antingen det eller en VÄLDIGT feminin kille, tycker också att bilden e såååå cool! Go Girl(s)!!! hahaha
  • micorazón

ååå ajvar e sååå gott. Det har jag i typ ALL matlagning här hemma hahahahaha. besim börjar bli galen, han tror snart att jag älskar ajvar mer än vad jag älskar honom haha nästan faktiskt. Det e muuuuuums!!

Å fli då, det är ju också helt underbart! Jag hjälpte Besims mamma att göra det i somras. Mumsigt. Vi ska ha så vi kan göra det i trädgården här också i sommar. Blir ju sååå mycket godare än i ugn!

• micorazón

hahahahahhahaahha snacka om otur tjejer att idet jämna försvann hahaha

ang fli. Det är ju pannkaksdeg med mer mjöl i typ än i svensk pannkaksdeg. Sen tar man gräddfil o vatten+"lite" olja  häller på lite mellan varje lager. Man drar med sleven med smeten från mitten ochut "varannan rad".. sen in i ugnen/på elden. Sen häller man där man inte hällde sist.. o så hållerm an på tills svetten rinner..

Jag ÄLSKAR det, men inte för mycket.. det är för fett för min mage. Men mannen ÄLSKAR det!

• micorazón

ang boomandet, tror det är det som gör att inläggsräkningen högst upp o här i tråden inte överensstämmer??? hm... o hur gör ni egentligen? jag har aldrig lyckats med det

• micorazón
    alisandra skrev 2008-01-18 00:15:47 följande:
    Vad gör ni tjejer?! Jag är ensam här.Sitter och letar efter GI recept.På Måndag börjar jag!Men fattar inte ett skit! Hahaha!Blir helt förvirra av det där j*vla GI!
    alltså GI är enkelt sett att du tar bort ris o pasta... tar bara lite lite i alla fall. Så mest grönsaker och kött/kyckling. Sen är det vissa produkter som du inte ska äta. Brukar finnas lista på dem. Saker som gör att blodsockret går upp.. och sen när det sjunker blir du hungrig igen.. dessa ska man alltså INTE äta.

Godmorgon på er förresten! Idag ska jag bara ta det lugnt. Pyssla lite här hemma sen åka o handla. I helgen ska nog mamma ha Dante. Ska bli skönt att få lite egentid. Länge sen nu!

vad ska ni andra göra?
    kramkram
  • micorazón
    funbun skrev 2008-01-18 18:00:15 följande:
    jo men det är valles bror som ska gifta sig så "tyvärr" tillhör jag de närmaste...
    jag skulle ADLRIG vilja ta på mig nuse-kläder... dock skämtade Besims familj om att jag skulle passa sååååååååå bra i det då jag var lite kraftigare än albanska tjejer haha Men nej tack, Besim sa till dem att han inte ville det och dem respekterade det. TACK O LOV.
    Vi ska på bröllop nu i april/maj OM lillan har kommit då, Besims syster ska gifta sig i Tyskland.. ska bli kuL! Har en anl till å inte dansa, måste ju hålla lillan hahahaha
  • micorazón

alltså det som vi här inne kallar nuse-kläder..om det är det jag tror att ni menar.. så är det kläderna som den näst nyaste(förutom dagens brud) bruden i familjen har. Så när Besims syster gifter sig skulle jag egentligen ha det 

Dessa kläderna är vita och har en MAAAAAAASSA guldetaler. Och sen ska man ha typ ALLA guldsmycken man har på sig.. hihi : Sen är det en massa å tänka på, man ska hälsa på alla, på kvinnorna ska man ge ett speciellt handslag som visar att man tjänar dem (som nuse). etc etc etc.... nä, inget jagvill ge mig in på hahhaha

• micorazón
    PetraDeliu skrev 2008-01-18 21:07:00 följande:
    det finns nog många som kommer säga att du ska dansa för de vill så gärna hålla henne
    hahaha GLÖM DET! Saen är den att ALLA i Besims släkt är proffs på albansk dans. Jag vill ju inte komma o förstöra hahahahahah
  • micorazón

har hittat bilder nu, lägger in en här i forumet,vill ni se fler så maila för det är ansikten på de andra o de vill jag inte lägga här. även om de låg ute på ett anant forum.. vet inte om det är emot reglerna. ... ??

Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!