Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
hej shqiperi nu har jag skrivit i din inbox mina barns namn eheheh ha det bra ska gå och lägga mig lite mår så dåligt
hej shqiperi nu har jag skrivit i din inbox mina barns namn eheheh ha det bra ska gå och lägga mig lite mår så dåligt
hahaha ok visste inte att du hette annah heehhe
vet faktiskt inte jag fryser så himla mycket allså det kan hända att jag måste ha två tjocka tröjor + en filt o ibland är jag så himla varm fattar inte vad det är med mig men jag hjar inte feber iallafall och jag har ont i huvudet undra hur jag ska plugga idag i skolan senare ha det bra tack att du tyckte att deras namn var fina dina barn har oxå fina namn
jag brukar baka mina bröd med mjölk dom blir så goda mycket godare än med vatten.
nej så här med frysningar har jag haft länge men dom vill inte ta emot mig på vårdcentralen dom säger det är ingenting blir så arg på dom. hur ska dom veta att det inte är något utan att undersköka mig men men ha det bra
hej ingen här ni kanske jobbar ?
hej hej. ja petra det ska jag jag ska åka in till akuten snart mår jätte dåligt har on i hela kroppen nu ska dom fan ta mig på allvar. hej då många kramar från mig
hej tjejer vill bara medella att vården verkligen suger först ringde jag till akuten dom sa du får ringa sjukvårdsrådgivningen föer vi har inga sjuksköterskor sen ringde jag ditt och hon sa till mig ta alvedon och drick mycket vatten det är en influensa du har så sa jag hur vet du det innan ni ens har underskökt mig. jag bara vet det sa hon. så jag fick inte åka in alls. ha de bra
vad ska ni laga för kvälls mat? jag har inte kuynnat laga nåt så nu ksa jag laga pite med spenat och lök ha det bra
annah jag berättade för henne att jag frysesr jätte mycket sen efter en stund så blir jag jättevarm det känns som jag kokar ocvh då¨sa hon till mig du har feber jag sa till henne nej det har jag inte för jag har tagit tempen, men det är feber du har, ja jag har jhätte ont i huvudet ska vänta till imoron och ringa till vårdcentralen hoppas dom tar imot mig iallafall. hoin sa till du kan inte göra nåt ta alvedon och drick mycket vatten och vila. ha det bra hoppas ni mår bra iallafall heheh
dom har sekreterare istället tydligen har dom inte råd att anställa vad vet jag men mycket dåligt av dom iallafall. du annah när skulle sinan hoxha komma och hur mycket kostar det. vet du vilken tid oxå heheh
aha oki jag bor i växjö. nu så blev jag färdig med pite det´blev 2 st´. oki ska kolla det
hej camilla det är mycket krångligt tycker jag hehe men jag rregade iallafall och heter mitrovica där ha det bra