Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
tror det :P
Fam Ndreca skrev 2007-12-13 22:09:05 följande:
tror det :P
Fam Ndreca skrev 2007-12-13 22:09:05 följande:
Vi får in 8 albanska och kosovoalbanska kanaler nu, men det blir fler till sommaren då bujar ska upp på taket och fixa igen.
Hur många får ni in? :) Jag tittar inte så mycket men Bujar och hans familj och vänner tittar ju när dom är här, haha.
Jag vill flytta till Jönköping! :) Såg så mysigt ut där..
Undrar om dom har någon av dom utbildningar jag vill gå där?
Måste ta reda på det. Thihi.
Idag har vi bakat för fullt här hemma!
Kanel och vaniljbullar, marknadsnougat och after eight tårta, mums! ;) Tror mina konditorigener går i hela släkten, haha!
Trevlig helg tjejer! :D
Kram på er.
precis som min då, haha... fast nu är vi sams för en stund, vi håller nog på att ta död på varanndra imorgon med, haha :D
vi är lika båda två och det gör ju inte saken bättre!!
Vi har en sån! Idemo beige, super skön soffa!
Jag och Bujar får nästan slåss om att ligga i det där sköna hörnet, haha! :D Och så bra att man kan ta av klädseln och tvätta den! Och om man tröttnar på färgen är det bara och köpa ny klädsel, super bra soffa!
Vi är jätte nöjda, men köpte våran billigare, för 5000:- ;)
1 vecka gammal, haha. FYND!
Lycka till och övertala honom. ;)
Fam Ndreca skrev 2007-12-14 10:22:59 följande:
Dalkulla?! :D Jag med, vart bor du? Jag bor i Ludvika, tjoho.
Vart i Borlänge bodde du? Jag har också bott där i 4år men nu bor jag i Ludvika, 4 mil ifrån Borlänge. :)
Fam Ndreca skrev 2007-12-14 17:43:16 följande:
Snål? Dom kostar ju inget, haha. ;)
Den där meningen känner jag igen, haha. Bujar låter lite som din man ibland märker jag.
Jag vill verkligen flytta dit!
Då har jag nära till min moster och hennes man med kusin i Växjö också. :) Men vet ju inte hur det ser ut med utbildningar där, ska ta reda på det.
han kom hem idag, haha. jag skällde ut han, sen bad han om ursäkt och sen fick jag blommor av honom... att han bara vågar.. men men nu har han fjäskat hela dagen så jag är nöjd ;)
ja! :D jaha, vilka känner du här?
Mèlie E skrev 2007-12-14 23:55:36 följande:
kanalerna? kostar ju inget.