För då kommer han säkert och tro att jag har lurat honom eller något sånt sjukt, vilket jag ABSOLUT inte har.
Jag vet hur han funkar den där Bujar, och dom är ganska speciella dom där Bujar, eller hur Petra?
Haha, skoja lite! Men han skulle bli arg, jätte arg! På mig.
Hehe, ja men din man vill ju ha barn. Då är det ju ganska stor skillnad. Min vill inte ha barn just ni iallafall.
Men det visar sig... Hoppas jag inte är med barn för jag kommer inte kunna göra abort eftersom jag hellre skulle dö själv.
Bläää... Jobbig sits!
Och det gör ju inte saken bättre att jag drömmer om bebisar och graviditeter helatiden, haha.
Helt sjukt!
Haha, det där lät kul! Kör på Jeta!
Lycka till med Leona.
Så fint namn! *håller tummarna för er, eller ja dig, haha*
Jag har inte hört något ifrån dom än, så jag vet inte!
Men jag håller tummarna!
Jag har inte sökt några fler jobb eftersom det inte finns några jobb och söka! Blir så förbannad!
Snart blir det nog fan en flytt till Jönköping eller någonstans runt omkring där.
Jeta skrev 2008-01-07 08:31:45 följande:
Varför skulle han bli arg då?? inte på dig väl hoppas jag?? ni är ju ändå två om situationen hehe. Här försöker jag bli gravid utan att mannen vet om det hehe, han har INGEN aning hehe. Men han skulle bli överlycklig om jag blev gravid. Har ju ägglossning dessa dagar så det är full fart på mig hahaha mannen sa häromdan.... vad har flygit i dig älskling hahaha!!! ooohhhhh längtar tills jag får ett plus... måste fundera hur jag ska berätta det för han sen juhh... tips???Hoppas du får jobbet du sökte då, har du sökt nåt mer??