Inlägg från: alisandra |Visa alla inlägg
  • alisandra

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

Hej!

Man har ju hört om småbarn som varit och dom har haft öronskydd för barn som också finns på apoteket att köpa.
    Kanske skulle vara smidigare än öronproppar? Eller, jag vet inget om sånt.

Vore ju kul om ni också åkte dit.
    Men har dom bestämt lokal än? Sist jag hörde var det inte klart vilken lokal som dom skulle ha.
    Jag hoppas verkligen vi ska dit!

Melle73 skrev 2008-02-19 07:41:06 följande:
    HejJag hade gärna åxå gått på den där festen , men jag vet inte riktigt hur jag ska göra med vår bebis... Funderar på om man kan skaffa ett par öronproppar på apoteket till henne ? Hon är ju bara 8 månader.Barnvakt är inte att tänka på.
  • alisandra

Ja, verkligen. Vissa inlägg (dom flesta) var ENBART till för att PROVOCERA oss. Tyvärr..

PetraDeliu skrev 2008-02-19 11:10:27 följande:
    precisvi ska klara det tillsammans.vi finns ju alla underbara tjejer här för varandra var nog många som blev besviknapå det som från början var lyckans dag så blev VI verkligen PROVOCERADE
  • alisandra

Nu ska jag åka och skjutsa min farmor till sin sjukgymnast och sen ska jag hem och städa och tvätta.
    Ser ut som fan här hemma! Hundarna har löpt amok och lerigt ute, och tassavtryck i hela trappen upp. Usch.
    Dags och plocka fram min super mopp! Haha, sååååå bra!

Sen ska jag bara pite och salat shopë. Mums.
    Kanske lite nybakat bröd till också. Vi får se vad jag hinner..

Ha en trevlig dag tjejer!
    Kram.

• alisandra

Gulligt att vi har fått en liten beundrare här på FL, som inte har något liv och bara anmäler alla våra inlägg med albanska meningar. Grattis till dig!

Hoppas du inte missa mitt inlägg, nr 6939.

PetraDeliu skrev 2008-02-19 12:15:48 följande:
    jag fick nyss en tillsägelse för att jag skrev GOD NATT PÅ ALBANSKA igår kväll som om det inte sagt flera ggr innan.UPPMANING TILL DEN SOM ANMÄLT DET INLÄGGET; MEDDELA MIG VEM DU ÄR!!!!!!!!!!det är verkligen någon som börjat klaga på oss som *** som har något emot KOSOVOS SJÄLVSTÄNDIGHET!!!!!!!!!!!!!!
  • alisandra

Knappen uppe till höger med ett A" på, brevid pussmunnen.
    Om du fattar?

Love Life skrev 2008-02-19 12:22:17 följande:

En fråga, hur kopierar man andras meddelande sådär fint i en ruta?? Måste man va plusmedlem kanske? Jag fick inte till det så bra,
  • alisandra

Haha, jag tror mer på den sista.

PetraDeliu skrev 2008-02-19 12:23:43 följande:
    visst är det gulligt. säkert någon serb som är avundsjuk på att han/hon inte är från kosovo istället.eller någon som är avundsjuk på att våra män är de bästa. grattis till mig ja
  • alisandra

Vad ska du göra för pite gumman?
    Jag ska göra med köttfärs och fetaost, tror jag.

PetraDeliu skrev 2008-02-19 12:20:47 följande:
    ungefär som här dåvar ju sjuk ett par dagar så hann märkas här hemma. bujar sa det att han känner sig handikappad när jag är sjuk. hur skulle killarna klara sig utan oss? svar; INTE ALLS ska också göra pite idag, ska bli mumsigt (hoppas jag)
  • alisandra

Haha, snart så.

PetraDeliu skrev 2008-02-19 12:29:56 följande:
    byeha en bra dag gummanhälsa din farmor
  • alisandra

Vad ska ni andra tjejer göra idag då?

Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!