Inlägg från: Moj Katile |Visa alla inlägg
  • Moj Katile

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

E jag ensam här idag!!??

• Moj Katile

Va trevligt!!
    Ja det bästa är en variation av alla mat kulturer!!
    Det är nog det som funkar allra bäst...

Nähä nu e det sängen som gäller!

Natti natti allihopa!!

• Moj Katile

Åh lyssna på denna tjejjen (INTE albanska men imponerande anser jag)

Maria Mena heter hon om det inte funkar!!

• Moj Katile

Annah har inte en aning om vart hon kommmer från. hittade länken i en annan tråd
    Men den fastnade. Har laddat ner hela hennes album nu å HELA e bra!!!

HAHAHAHAHA Ja men du kunde la åkt på en liten fiske tur?!?!?!

• Moj Katile

Jeta e vi ensamma här idag eller???!?!

• Moj Katile

hahahahaha jasså du!! Tja du får ta med bujar nästa år å peka-kolla älskling det va HAN där som ville fiska med mej!

• Moj Katile

hihi ja det kan jag tro! De hetlevrade små albanerna! hahahaha

• Moj Katile
    alisandra skrev 2008-02-05 13:20:59 följande:
    Jag tycker det är super kul! Konsumbananer! Vem kom på det egentligen? Haha!Ni vet dom där skumbananerna på affären som är överdragna med choklad? Dom ÄLSKAR Bujar. Jag säger att dom ser ut som han, en brun banan! Han är ganska mörki hyn, ser alltid solfräsch ut och jag ser ut som en snögubbe. Både i färgen och formen! HAHAHAHAHA! Jag är sååååå lättroad!Jag kallar Bujar för Bali banan eftersom dom kallar honom Bali.Haha..
    Jag har läst en bok om vandringssägner i jobbet och KONSUMBANANERkömmer från HYLTEBRUK faktiskt. När albanerna strömmade in till kommunen under kriget så placerades de i vanliga klasser å vanliga dagisgrupper. En liten pojke kom hem till sin mamma och sa att han lekt med kobnsumbananer.
    Mamman funderade hela natten och dagen efter frågade hon på dagis där de berättade att Anton lekt med kosovoalbaner.
    Pojkens mamma e ledare för öppna förskolan och detta var 1999!
    Från 1999 tills nu har detta vandrat runt runt runt och blivit allmänt kännt!!!
  • Moj Katile

Mina kidz sover sen 2 h tillbaka å jag har gjort allt jag MÅSTE!

Någon här?

Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!