Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
Haha, jag mitt arsel beställde såklart bara 1! Haha, kanske jag som får köpa den andra på Tradera, HAHA!
Mèlie E skrev 2008-01-06 23:27:36 följande:
Haha, jag mitt arsel beställde såklart bara 1! Haha, kanske jag som får köpa den andra på Tradera, HAHA!
Mèlie E skrev 2008-01-06 23:27:36 följande:
Jag förstår det. Och det är inget jag vill vara med om, för det vet jag att jag inte skulle klara av.
Skulle garanterat må skithelvetesdåligt efter åt.
Vi får hoppas på det bästa!
För han vill ha ett jobb med bättre betalt först, nu tjänar han skit dåligt. Och jag är arbetslös och velig om vad jag vill med livet. Haha. Det känns liksom inte rätt.. Jag vill inte heller ha egentligen, inte nu.
Mèlie E skrev 2008-01-06 23:30:42 följande:
Jag är ganska rolig! Men det är för jag tycker allt är kul, jag skrattar alltid åt allt och mest mina egna skämt, haha.
Mèlie E skrev 2008-01-06 23:35:25 följande:
Hehe, vad bra!
Vad gör ni tjejer?
Mèlie E skrev 2008-01-06 23:43:29 följande:
Usch då, låter inte kul! Släng hit lite jobb till mig som är arbetslös och våndas över vad jag ska göra resten av mitt liv och under mina arbetslösa dagar?
Hehe, låter som en mysig dag. Förstår att den bara flöööög iväg då. Thihi!
Här har det gått segt som fan. GRR!
Har lagat mat, god mat! Eftersom jag ska börja med såndär jävla kickstart med Allévo imorgon, blä.
Men jag hoppas det ska gå bra! Haha.
Sen har jag städat, tvättat, bytt sängkläder, gått långpromenad med vovvarna och lite så.
Men klockan går seeeeegt!
Mèlie E skrev 2008-01-06 23:52:37 följande:
Haha, ja. Det är klart på 1 minut, sen då?
Mèlie E skrev 2008-01-06 23:56:37 följande:
Jag jobbade som det i sommras, så jag funderar på att ringa hon på den enheten igen och höra om jag får gå introduktion igen någonstans. Jobbade hos en jätte gullig dam i sommras, men där finns inget med jobb tyvärr.
Men det har jag som reservplan, haha.
Har lite svårt för sånna där vårdjobb, tycker det kan vara lite jobbigt.
Ja, varför kommer man alltid på sånna här saker i efterhand?
Så typiskt!
Mèlie E skrev 2008-01-06 23:59:14 följande: