Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
varför är du så arg?
varför är du så arg?
halloj på er
jag är INTE gravid, fick mens idag!!
Hej, jag har varit inne emellanåt däremot har jag inte haft mycket tid för o svara! Vi håller på o leta hus och har varit på många visningar på kvällarna osv....
Jag mår bra, fick fast jobb idag
God dagens hehe. Tänkte börja bli aktiv igen
Tack alla för era kommentarer!!
Grattis till alla barn som fyllt eller ska fylla år snart.
Jag har MENSVÄRK hehe!!
Jag får hålla masken en månad till, det är jobbigt att mannen inte vet nåt hehe!
Vi gör så också med Arti att han sover i sitt eget rum. Blir han ledsen eller är sjuk så får han givetvis komma till oss eller att nån av oss lägger sig hos honom tills han somnar om. Han har fått en rejäl säng hehe
Det är viktigt för barn att man har gränser så dem vet vad som gäller. Men det är olika vad man tycker. Jag har många vänner och släkt som har barn som säger att barnen inte går o lägger sig förrän dem själva lägger sig. Men BARN är BARN de behöver ha sina rutiner och dem går ju självklart inte o lägger sig själva. Det gör inte Arti iallafall, han säger ne Arti ska inte sova hehe och sen springer han runt o gömmer sig men när han väl lagt sig i sin säng o med sina gosedjur så somnar han runt 19:30 och vaknar 7:00 pigg o glad
Skönt med egen tid tillsammans med mannen, annars blir inga barn gjorda med en unge i sängen hahaha
:-d:-d:-d grattis till altea på födelsedagen :-d:-d:-d
Hej
här har vi ingen snööööööö vill ju åka pulka hehehe
Men pj dååååå det dära visste jag inte!!! fyyy jag som älskar princesstårta hehe....!! men här på Maxi brukar dem ha nybakat!! man ser ju när dem gör tårtorna
Dammsugare tycker jag inte om som tur är
Hej
Men gud vad hemskt.... förstår att du måste varit livrädd!!!! usch din stackare!!!!
Hur mår du idag??