Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
är väldigt tänkvärd och finns på min blogg; malinastankar.blogg.seFrid, Malin
tjejer idag o flera andra dagar så har jag nehövt gå till mitt förråd som är en trappa upp nära grannens dörr o då har jag hört henne SKRIKA bokstavligen så högt så att det kännts som om hon står en halv m från mitt öra. Måste bara säga att jag blev ledsen:( tycker synd om den såååå söta 2 åringen.
shit va illa jag stavar då:( sorry
nä nu jävlar nu ska jag ta o lufta mitt arsle från soffan o börja skura golv, vika tvätt, tvätta bardum, duka till 18 barn,och plocka det mest dyrbara jag har ( en dala häst för 2000 hahahah som barn gillar att leka mer när dem är här) men tv o väggar ska jag låta va kvar för det orkar jag ej lyfta hihihihi men legon ska fan bort orka lete el plcoka alla lego bitar sedan när dem går:) kram o gonatt alla goa!!
hörde du alexandra jag har en dalahäst:)
hej tjejer!
så nu va kalaset me 18 barn över o så har man hunit simma och det va helt underbart men inte städat men vem fan bryr sig när man är dötts trött allt kan vänta till imorrn.
Våran frukt och grönsaks kalas va såååå lyckad :)
ni måste kolla på bilderna på min sida från kalaset så får ni se en ovanlig tårta:)