Inlägg från: alisandra |Visa alla inlägg
  • alisandra

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

Jag ska lägga upp bilder sen!

shqiperi82 skrev 2008-02-11 17:02:33 följande:
    vill komma och titta på dem.... gud vad mysigt!!
  • alisandra

Det ska jag!

shqiperi82 skrev 2008-02-11 17:07:27 följande:
    Gör det!!!
  • alisandra

Gud vad jag har druckit vatten idag. Massa gott bubbel vatten från Sodastreamer! Mums!

• alisandra

Men om man städar och håller rent och fint hemma blir det inge hundhår! promenader som är så mysigt! bra motion!

shqiperi82 skrev 2008-02-11 17:09:17 följande:
    jag hatar hundhår och att gå ut och gå så ofta, annars hade jag lätt kunnat ha en hund... haha...
  • alisandra

Han frågade bara om jag "speak english" och sen blockade jag honom, haha!

shqiperi82 skrev 2008-02-11 17:10:07 följande:
    Vad skrev han Besim mer då?
  • alisandra

Men konstigt, han sa att han inte pratar svenska men hette något på svenska på msn. Kommer inte ihåg vad.. Tror han ljuger!

• alisandra

Har ni inte bredband?

shqiperi82 skrev 2008-02-11 17:11:32 följande:
    Imorgon ska jag och barnen åka till mina föräldrar och sova och sen kommer min syster med hennes barn på Onsdag dit. Ska bli kul!! Skönt med barnvakt ibland!! de har skaffat bredband med nu så kanske komemr in lite imorgon med!! hihi. man e ju besatt av vissa saker, ex FLLLLLLLLLLLLL
  • alisandra

Haha, vet inte.. Men jag går hellre ut och rastar dom! Skulle aldrig vilja ha katt. Luktar pyton av dom! hahahaa!

shqiperi82 skrev 2008-02-11 17:13:26 följande:
    promenader när man vill ta en promenad ja, men inte bara för att hundarna måste kissa. varför har ingen kommit på en hundtoa så som innekatter har? eller de behöver ju motion oxå hundarna ja
  • alisandra

Nej, det är inte säkert. Många som hra bara vanligt internet också.

shqiperi82 skrev 2008-02-11 17:13:58 följande:
    jo vi har det men de hade bara vanligt internet innan menar jag... har inte de flesta bredband?
  • alisandra

Vet inte riktigt.. Men 99kr för bredbandet tror jag och sen ringer vi kosovo via det.

shqiperi82 skrev 2008-02-11 17:15:25 följande:
    Vad betelar ni för bredband alla? Vilka ringer ni med när ni ringer utomlands? vi har universal både telefon och bredband. betalar 230 kr för bredband tror jag och sen ringer vi billigt till albanien med.
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!