Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
tycker det är sååå konstigt att det fortfarande sitter kvar med att pojkar är bättre... Så synd... min man är ÖVERLYCKLIG över Arijeta... menhans släkt är inte lika glada..de hade hellre sett en pojke först. Jag kan bli så arg på sånt!!!!!!!!!
besim klappar alltid min mage o säger - min lilla prinsessa, du är pappas allt. Zemra ime
hihi så söt!!!!!! MEn visst påverkas han av släkten, han blir ledsen när dem inte frågar hur det är med bebisen, inte grattar lika mycket... etc etc...
men men vi skiter i släkten. VI är glada över vår tös!
Men visst, alla män blir väl stolta över söner och kvinnor över döttrar. Det blir mer en avbild av oss själva ju! Ävenom man älskar alla barnen på samma sätt!!!!! Om ni förstår vad jag menar... jag är självklart stolt över min son men det känns speciellt att vänta en flicka...hon kommer gå igenom typ samma saker so jag under sin uppväxt