Inlägg från: alisandra |Visa alla inlägg
  • alisandra

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

Haha! Ja, stackars dom..

micorazón skrev 2008-02-10 21:13:27 följande:
    japp, coolt datum att födas på.. Alltså hur gör man med de som föds på skottdagen???? Blir det inte heknasigt?? Fyller de bara år ibland då eller?? hahaha stackarna..
  • alisandra

Håller tummarna för att du ska slippa snitt och att värken släpper! Usch..

Nej, det förstår jag! hade inte jag heller velat! haha
    skönt och bara ta det lugnt...

micorazón skrev 2008-02-10 21:15:51 följande:
    jodå, jag har börjat vänja mig vid den ständiga huvudvärken. Vet inte om det är bra eller dåligt??  Mitt hb är SKYHÖGT (147) och det ska egentligen ligga runt 125 nu... så går det upp 13 till så måst ejag in o ta en massa prover och ev snitt om inte huvudvärken ger sig. Men jag vääägrar... Vill inte ha snitt juuuuuuujag var hos mina föräldrar from igår vid 16 tills ikväll. ALDRIG att jag vill vara hemma med 11 fulla albaner som spelar poker hahahhahaha NEJ TACK. Hade en trelvig kväll med mina föräldrar som tog hand om Dante åt mig.
  • alisandra

Hahaha! Tänk vad häftigt det vore!

micorazón skrev 2008-02-10 21:17:13 följande:
    Dante e ju född 060606 Sveriges nationaldag. Egentligen borde vi väl väntat lite o prickat in 080808 med Arijeta då hahahahaha
  • alisandra

Grattis till mig som tog 5800! Hahaha!

• alisandra

Tjejer en fråga!

Är era män svenska medborgare eller?
    Kom och tänka på det nu..

Bujar och hela hans familj är det.
    Så det är ju verkligen skönt! =)

• alisandra

Jag hoppas på gränsen till Norge! Närmare mig!

PetraDeliu skrev 2008-02-10 21:30:10 följande:
    japp, det ska viinnan var tanken nässjö eller närmare jönköpingmen nu kanske det blir närmare norgegränsen, för bujar söker jobb där
  • alisandra

Det är jobbigt när det blir så, därför brukar jag ha "visa som offline" Hahaha!

Jeta skrev 2008-02-10 21:30:34 följande:
    är inte inne där har typ skitmånga som är online o vill prata orkar inte med ddet
  • alisandra

Skönt för er!

Jeta skrev 2008-02-10 21:35:03 följande:
    japp min är svensk medborgare... jag med för den delen
  • alisandra

Jaha.. Okej! Nej, jag har ingen aning om sånt. Men jag vet att Bujars kompis inte har fått permanent uppehållstillstånd och han har barn och med en svensk tjej. Dom är ju gamla nu, 16 och 10år. Men han får ansöka om nytt helatiden känns det som, super jobbigt ju! Hoppas din får det iallafall!

Ja, det måste dom ju lösa då!
    Men det löser sig säkert.

micorazón skrev 2008-02-10 21:40:23 följande:
    min är de tinte. Men vet ni hur det fungerar??? Han ska ju söka om permanent uppehållstillstånd nästa år, men nu när vi får barn borde han väl kunna söka tidigare med anknytning till sitt barn som är svensk medborgare???? Då MÅSTE de väl ge honom permanent? Eller är jag ute o cyklar?Sen ska ju antagligen Kosovo byta pass, om det blir självständigt.. o då gäller inte hans nuvarande Hoppas det inte blir problem. Men det får faktiskt svenska ambassaden lösa i så falL!!!!!!!!
  • alisandra

Ja, den är såååå rolig! Älskar sånna filmer! Haha!

Jeta skrev 2008-02-10 21:39:41 följande:
    har ni sett ALVIN O GÄNGET? skitbra animerat hehe grymt rolig e den, jag är då barnslig men vad f***n gör det emellanåt
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!