Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
Svenska melodifestivalen är ju bara ren och skär skit. Gud vad pinsamt! INGEN vad ju bra.. Och hon den där gamla kärringen, vilket skämt! HAHAHA! Tror jag dör..
Svenska melodifestivalen är ju bara ren och skär skit. Gud vad pinsamt! INGEN vad ju bra.. Och hon den där gamla kärringen, vilket skämt! HAHAHA! Tror jag dör..
Jag vet! Blev så förbannad igår. Man måste ju vara igenom DUM om man bara ens kan tänka tanken på att jämnföra Dalarna med Kosovo. Ren jävla idioti! Och vadå "våran provins"? Vadfan har VI i Sverige med Kosovo att göra. Det är ju INTE våran provins.
Inte här på FL utan i min bilddagbok. Alisandra heter jag där, kolla min GB och kommentaren på flaggan.
Hon är inte Serb men hennes pappa är där nerefrån.
Ja visst är hon duktig! Men tycker inte hon platsar där. Haha!
Jag vet. Parkinson tanten var såååååå DÅLIG! Och dom där face-84 hahahahah! Vad var det? Det här var den DÅLIGASTE melodifestival jag sett! Pinsamt...
Jag vet! Jag såg den och skrek rakt ut här hemma.
ALBANSKA FLAGGAN! Bujar bara skratta...
HEJA KOSOVO! FRIA KOSOVO!
Vet inte så mycket om ciroën. Men gillar INTE så små bilar! Mest för krocksäkerheten! Men men.. Kanske Jennie vet?
Ja, visst har dom det. Och visstja!
Tur det! Det händer iallafall.. inte så ofta kanske.
Men man ska väl vara glad för det lilla endå finns ju dom tjejer som inte ens törs fråga sina män om hjälp.
Det gör jag! Haha!
God dag tjejer!
Nu ska jag och Bujar åka på en liten shoppingvända till Borlänge. Jag ska köpa en Sodastreamer, eftersom Bujar dricker så sjukt mycket läsk. Kommer ju tjäna in dom pengarna snabbt, vadfan en läsk kostar väl typ 24kr va? Helt sjukt dyrt!
Men dom är bra dom där Sodastreamer, någon av er som har?
Alla albaner borde ju ha en sån. eftersom dom dricker mycket sånt. Haha!
Trevlig dag tjejer!
Kram på er!
Hej!
Jag mår bra, du då Albulena?
Ingen aning.. :-S Det brukar inte bli kvar på våra iallafall..
Så det vet jag inte! Säkert någon annan som vet!
Ha en bra dag!
Kram.
Det undrar jag med! Har alltid undrat!
Hehe, okej. Duktig du är! Vi storstäda hela huset igår!
Idag blir det en lugn dag..
Jag vet tyvärr inte!