Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
Har dock mejlat 17 bostadsförmedlingar idag!
Snö- va e det???
hahahaha det har inte vi haft mycket av i år alls kan jag säga!!!
Nu ska vi äta pappageti och såsisås! (spagetthi och köttfärssås enl adrian)
Sen ska vi till öppna förskolan! Det vasåååå längesen vi va där nu!
Nuse dagar har jag lagt ner! Hinner inte med skolan och jobbet å ungarna!
Idag ska jag ha en liten extra dotter här! Nova heter hon och det är min bästa väninnas dotter. Hon ska tapetsera lite vilket är svårt med en 2 åring.
Så då får hon sova här!
Nu ska jag dammsuga, duscha å så ska vi till öppna förskolan sen!
***KRAAAAM***
Jag kikar in och följ tråden mne jag är itne så aktiv just nu.
Vet fortfarande inte var jag komemr bli placerad på för jobb, pluggar som en gris och har fullt upp! Men men det komemr bli lättare någon dag!
Igår rasade min bil så nu är jag utan bil IGEN!!!!
Jeta: Bara på ett å försöka igen! Det ärj u inte direkt någon uppoffring att försöka bli med barn!
Petra: Grattis till men lilla prinsessa på 4 års dagen imorgon! Fira henne ordentligt!!!
Ang sova på natten så är jag en av de mammorna som är JÄTTESTRÄNGA och mina barn får INTE komma till mej bara för att! De har sovit i sina egna sängar sen de va 6 respektive 4 månader.
Båda md smärre problem i början (första 2 nätterna) men sen inget alls!
Och jämför jag dem med mina väninnors barn som fortfarande "daltar" (INGET ILLA MENAT) vid sänggående så sover mina betydligt bättre...
(Kan inte uttala mej om era så INGEN behöver ta det personligt)
De lägger sej 6-7 och sover till 9-10 utan avbrott. Sängarna är en trygg plats för dem. Har de vart borta så vill de gärna gå å lägga sej direkt i dem när vi kommer hem.
De vaknar ALDRIG på natten om inte de är sjuka och det räknar jag inte...
Skulle de vakna och kräva närhet (hade en period när adrian började på dagis)
så sitter jag en stund med dem på DERAS rum å gosar, pratar och myser sen lägger de sej snällt igen och sover utan problem.
(peppar peppar)
Jag måste ha det så för att allt ska fungera hos oss med skola, dagis, jobb osv.
Jag måste vara utvilad och pigg för att vra en bra mamma och det är JAG inte när jag måste gå upp flera ggr per natt.
Jag tror det ärindividuellt för familj till familj faktiskt....
När jag bodde med dini så var mitt behov av honom så stort att jg definitivt INTE ville ha ungar i sängen! Det var vår privata sfär där vi bara var malin och dini itne mamma och pappa och DET var mycket vikigt för mej.