Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
Åh.. arg man kan bli!! Kolla in denna tråden : www.familjeliv.se/Forum-5-98/m29073806.html
Snacka om outbildad.... :(
Åh.. arg man kan bli!! Kolla in denna tråden : www.familjeliv.se/Forum-5-98/m29073806.html
Snacka om outbildad.... :(
God morgon bruttor!
Tigergirl: GRATTIS till Plusset =) Skoj med ännu mera halv albaner.. haha dom kommer ta över Sverige snart om vi fortsätter ;)
Idag ska jag på kontroll 11:30 eftersom jag tror jag läcker vatten... usch! nervis jag är... =( Ni får hålla alla tummar o tår för mig ;)
Haha.. på tal om namnet Kari.. min pappa heter Kari o det tycker min man är jätte roligt! Han sa till min pappa vad hans namn betyder o min pappa bara skrattade =) hihi...
Pöss & Kram
Halloj brudar!
Nu har jag kommit hem från Östra o jag är väldigt glad iaf =)
Det som rinner ut är väldigt vattniga flytningar som man kan ha innan förlossning startar sa läkaren =) hihi så det var ju positivt! Hon ville inte röra omkring för mkt, så kollade inte tyvärr om jag hade öppnat mig mera...
Tog även CTG.. o det visade sig att jag har SD hela tiden.. Hon sa att du har SD som kommer hela tiden men att jag har nu blivit så van vid SD så märker knappt av dom.. hihi... Sa till henne: Bara jag förstår när förlossningen startar??? så jag inte går hemma fööör länge.. Hon sa: Nej nej du kommer förstå när den startar =)
Så detta var jätte bra nyheter =)
Funbun: Jaa... hihi jag som bor här i gbg är sugen på en miniträff =) hihi bara jag mår bra o så...
Kramar!
Shqiperi: Hade jag fått bestämma när busen där inne fick komma ut så hade han fått komma redan i början på denna månaden ;) Han var ju tydligen en tungviktare redan då.. hehe ;) Uppskattades till ca 3kg redan då.. så tänk nu...aj aj aj!! men sen får man ju tänka +/- 500gram oxå.. *hoppas 500gram lättare*
Idag har vi 22 dagar kvar till beräknad födsel... så han får väldigt gärna komma idag =)
Funbun: Aj! Kom på att jag inte kan just imon då jag o mannen har lite att pyssla me... men söndag elr nån annan dag under veckan kanske??
Micorazon: Stackars dig.. hoppas det försvinner under natten.. om inte det försvinner så ska du nog ringa din BM på måndag o ta prover för att se så det förhoppningsvis inte är havandeskapsförgiftning...
Tänker på dig!
Naten e mire...
oj oj oj vad ni bombar tråden... :S allt för att ta alla jämna elr?? hehe..hmm...?
Usch! Idag vaknade man av en HEMSK sammandragning som höll i sig jätte länge...(kändes det som iaf) o nu har man typ konstant mensvärk.. men den värken är man ju van vid, vid det här laget... Önskar bara det kan dra igång på riktigt! O hoppas det läkaren sa igår stämmer att det nog är på G nu... hmm men det har dom ju sagt sen v34 så... Idag gick jag iaf in i v38 =) o dom säger ju att många bebisar föds denna veckan... *HOPPAS*
Usch oxå för det hemska regnvädret =(
Vad ska ni göra idag tjejer??
shqiperi: grattis till mirela ! =)
Jag har oxå vart inne här idag men inte orkat skriva då jag inte mår så bra efter den hemska sammandragningen =(
Go kväll tjejer!
Här sitter man fortfarande med mensvärk.. o sammandragningar som börjar bli lite starkare då o då... men dom går att härda ut... I underlivet känns det som om man haft värsta hårda sexet.. haha ni förstår kanske vilken smärta jag känner??? Har lixom ont i hålet... haha ursäkta hur jag beskriver men så känns det... Kanske jag håller på att öppnas vem vet..??
Petra: Känner du igen detta jag känner???