Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
Jag har röstat och retat upp alla serber lite. MOAHAHAHA!
Jag har röstat och retat upp alla serber lite. MOAHAHAHA!
Nu ska jag åka tillbaka till farmor. Ha det bra tjejer!
Snacka om tur! Så är det verkligen inte för många av våra gamla.. Tyvärr!
Jag vill inte heller bo hos mina barn, haha.
Men jag vill inte att dom dumpar mig på första bästa hem när man börjar bli lite snurrig och besvärlig. Tyvärr gör ju många så. Jag tycker man ska försöka hjälpa så länge man klarar av det, den dagen man inte orkar och inte klarar det längre, då tycker jag absolut man ska försöka hitta ett bra boende åt dom.
Men inte ta första bästa bara för att slippa mödan, typ.
Usch, vill inte tänka på det nu!
Det hinner jag fundera på sen.
Bujar sa precis det när jag berättade att jag skulle hjälpa farmor, "säker på att du är svensk, gumman?" Haha, japp! Det finns kärleksfulla svenskar också!
Fam Ndreca skrev 2008-02-07 16:53:17 följande:
Jag vet inte, vad är riktigt svenskt egentligen? Jag är nog ingenting, bara Alexandra liksom. Men Bujar tycker inte att jag beter mig som en svensk säger han. Men jag vet inte..
Nu har vi varit hos hans familj och druckit lite qaj och ätit fli och salat shopë.
Jag har busat med Altina och Gentiana, söta bustroll det där! Haha! Jag och Afërdita ska och kolla på en lägenhet imorgon, dom ska ju flytta till norge. Tyvärr..
Kommer sakna henne och barnen.. Men tur det inte är långt emellan! Man kommer ju träffas ofta endå! Tur.
Nu ska jag och bujar städa undan lite och lägga oss och mysa framför en bra film.
Fick en STOR bukett med 20 rödarosor idag när han kom hem, gulligt av honom! Sånna där stora rosor som ser ut som sidenrosor nästan, trode först inte dom var riktiga! Såååå fina! Han har sina ljusa sidor, men inte ofta! HAHAHAHA!
Ha en trevlig kväll tjejer!
Kram på er alla!
Fam Ndreca skrev 2008-02-07 20:12:37 följande:
Jag vet inte, vad är riktigt svenskt egentligen? Jag är nog ingenting, bara Alexandra liksom. Men Bujar tycker inte att jag beter mig som en svensk säger han. Men jag vet inte..
Nu har vi varit hos hans familj och druckit lite qaj och ätit fli och salat shopë.
Jag har busat med Altina och Gentiana, söta bustroll det där! Haha! Jag och Afërdita ska och kolla på en lägenhet imorgon, dom ska ju flytta till norge. Tyvärr..
Kommer sakna henne och barnen.. Men tur det inte är långt emellan! Man kommer ju träffas ofta endå! Tur.
Nu ska jag och bujar städa undan lite och lägga oss och mysa framför en bra film.
Fick en STOR bukett med 20 rödarosor idag när han kom hem, gulligt av honom! Sånna där stora rosor som ser ut som sidenrosor nästan, trode först inte dom var riktiga! Såååå fina! Han har sina ljusa sidor, men inte ofta! HAHAHAHA!
Ha en trevlig kväll tjejer!
Kram på er alla!
Fam Ndreca skrev 2008-02-07 20:12:37 följande:
5500 här kommer jag! :-d