• PetraD

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

mm, det är det absolut
    vi får ta en pite-date snart igen
    det är värt att göra mycket

alisandra skrev 2008-02-14 11:34:39 följande:
    Okej, mums! Jag kommer iallafall.Håller med! Pite ska man göra på morgonen eller sent på kvällen, är mysigast då.Haha! Gör det, du kan få recept av mig på en super smarrig chokladkräm, är såååå god! Men du får nog göra MYCKET om du ska kunna doppa hela din Bujar i den, haha!
  • PetraD

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    VAD KUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

funbun skrev 2008-02-14 12:07:28 följande:
    Hej tjejer!Jag vet att man inte ska berätta än men jag kan inte hålla migJAG ÄR GRAVID JIPPIEEE!Är bara i v. 6 än så länge så man får väl hoppas att man slipper missfall o syl (säkert därför man inte brukar berätta än). Hursomhelst så mår jag illa nu för tillfället och ska gå och jobba sen. Blääää
  • PetraD

inget jag vill ta så hela fl kan läsa
    vi kan ta det på msn när vi ses där nästa gång

shqiperi82 skrev 2008-02-14 13:39:06 följande:
    Glad Alla Hjärtans Dag på er alla underbara tjejer!!! :pPetra: Vad är det för hemlig present du fick av Bujar? *nyfiken*
  • PetraD

hur har du gjort för att få han att ta bort sin tallrik från bordet??

Fam Ndreca skrev 2008-02-14 13:43:30 följande:

min man vill vänta lite till, vettigt ja men inte ett dugg kul!man han börjar tycka det är jobbigt nu när jag börjat jobba och han måste hjälpa till lite här hemma hahahahaFörut jobbade han och sen när han kom hem kunde han leka med viktor och titta på sport, och ibland tog han bort sin tallrik från bordetMen nu är de ensama på kvällarna så han tar hand om honom + söver och sedan får han plocka och diska!!!!!! hahahahadå kanske det helt plötsligt skulle vara bättre om vi skaffar en till och jag blir hemma!
  • PetraD

tack detsamma

lycka till med språktestet

Albu skrev 2008-02-14 16:11:15 följande:
    Halla tjejer!Ville önska er alla en underbar alla hjärtans dag !!Hade som sagt bokat tid idag för info pa hotellhögskolan och nästa vecka ska jag dit och göra ett spraktest..Alisandra: Vad lagar du för nagot mumsigt???Själv jobbar jag idag. Köpte rosor till vara lärlingar pa jobbet förut. Mannen ska fa en lovebox idag Kraaaaaaaaaaaaaam
  • PetraD

lycka till utan bröd

alisandra skrev 2008-02-14 16:37:32 följande:
    Jag tänkte beställa en, men kom på det för set så den skulle inte hinna komma tills idag. Men jags ka beställa den till en annan dag och överraska honom lite. Hehe!Okej, lycka till på jobbet!Ja, det är super gott! Älskar potatis.Och ikväll blir det minsann INGET bröd för Mr. Taci!Haha!Tack, detsamma!Kram.
  • PetraD

tur för han det

alisandra skrev 2008-02-14 20:23:58 följande:
    Han åt utan! Frågade inte ens efter bröd. Haha!
  • PetraD

vilken härlig kväll ni verkar haft och vilken fin present du fick av han!!!

alisandra skrev 2008-02-14 20:27:51 följande:
    Åh! 3 rätters middagen jag lagade blev succé! Han blev så glad Bujar, och gott var det också. Nu är vi proppmätta! Usch.Gud vad goda jorgubbarna var! Smakade precis som på sommaren, mums. Fick ju 20 röda rosor med blombud idag på morgonen och när han kom hem hade han köp ett presentkort på ansiktsbehandling och make up rådgivning på Make up store! (Som jag velat gå på super länge!) Efter rådgivningen får du välja smink för 500kr ur deras sortiment! Lääääängtar! Är ju så svårt och veta vilka färger man passar i så det ska bli kul och se vilka hon säger, säkert tvärtemot vad jag brukar ha! Haha!Nu ska vi kolla en film Bujar har hyrt, sen bara mysa!Ha en trevlig kväll tjejer!Kram på er alla!
  • PetraD

var några dagar sen hon var här så jag/vi gissar på att hon fått barn. är nog tre dagar sen hon var här

Ditsy skrev 2008-02-14 23:14:26 följande:
    Hej Girls det var ett tag sen.. Händer nåt kul här?Måste fråga om ni vet något om Jennie.. hon skulle ju föda snart
  • PetraD

haha
    får försöka med det
    fast bujar har faktiskt tagit bort den några ggr nu. han fattar ju att det tar längre tid för mig med allt annat om jag ska ta allas tallrikar också
    speciellt också sen juar som är 2½ hjälper till frivilligt att ta bort allt

Fam Ndreca skrev 2008-02-15 08:44:28 följande:

hahahaha Det var inte lätt men efter många hot om att få soffan så gjorde han det
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!