Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
haha! petra är rätt person att fråga hon har svart bälte i tråd-bombning, haha!
haha! petra är rätt person att fråga hon har svart bälte i tråd-bombning, haha!
Vad bra! För så ska det inte vara, så tur dom gjorde något för det iallafall!
Vad fin tårtan blev!
Fam Ndreca skrev 2008-02-04 12:39:20 följande:
vilken tur
Mèlie E skrev 2008-02-04 14:08:04 följande:
Nu ska jag åka till Bujars syster och hennes 2 ursöta döttrar, vi ska ut i skogen och åka pulka.
Grilla korv och äta bullar med varm choklad. Sen ska vi hem och baka pite. Hennes man är i Norge och jobbar och hon tycker det är så tråkigt att vara själv så hon ringde mig precis.
Kul! Hon är som en syster för mig, helt underbar!
Så nu ska jag knalla dit med mina 4 pinnar vi ska grilla korv på, haha. Igenom stan, dom kommer undra vad jag ska med dom till, haha!
Trevlig dag tjejer!
Det ska iallafall jag ha i skogen med 2 söta troll.
Haha!
ska precis åka till bujars syster.
vi ska ut i skogen med hennes 2 döttrar, grilla korv och dricka varmchoklad med bullar. ochåka lite pulka!
fint väder här idag!
ha en bra dag melie!
kram på sig!
Mèlie E skrev 2008-02-04 14:12:22 följande:
Hemma igen!
Vi har haft så kul och så mysigt!
Jag och Genta åkte pulka som galningar, hon ville åka helatiden, haha! Så söt! Lilla Altina låg bara och böka i snön!
Lyckad dag!
Nu ska jag laga kycklingpasta till min man.
Mèlie E skrev 2008-02-04 14:20:34 följande:
Haha, min klocka går fel!
Jag som stressade hem från affären bara för att hinna ha maten klar tills han kommer hem så gick den 1 timme före.
Jäkla skit! Haha!
Så nu behöver jag inte stressa och det går snabbt och göra denna underbara kyckling pasta, mums!
Vad har ni gjort idag tjejer?
Mmmmums vilken pasta!
Jag är pastadrottning! Jag höftade denna rätt och Bujar älskade den, nu ligger han proppmätt och belåten på soffan!
Måste skirva upp den innan jag glömmer!
Så stolt! Vad gör ni tjejer?!
5200