Inlägg från: alisandra |Visa alla inlägg
  • alisandra

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

men det är ju bra! =)

hahahaha! ja gör det!

Mèlie E skrev 2008-02-04 00:26:07 följande:

Nä du det blir det inget av är sååå bestämd av mig på dte viset nu har jag lovat mig sj att nu är det över, och då kommer det bli så. Men jag lovar att berätta om jag får ett återfall hahhaha måste någ gå på ett sådant där möte där anonyma alkisar går är fan beroende av semlor.
  • alisandra

hahaha, jaaaa

Mèlie E skrev 2008-02-04 00:32:48 följande:

a det skulle va en syn tänk dig deras min när jag säger- hej jag heter melie o jag är beroende av semlorhahahah o börjar stor tjuta.
  • alisandra

Vet du att det finns 10 tjejer som heter Melie i Sverige?

• alisandra

på em sida man kan kolla det =)

Mèlie E skrev 2008-02-04 00:40:14 följande:

hahaha ingen stor skillnad alls, vadå vart ser du att det finns 10 st?
  • alisandra

haha, en skulle det stå

Mèlie E skrev 2008-02-04 00:43:19 följande:

vad är em?
  • alisandra

haha, ja. men det finns 10st folkbokförda i sverige.
    kolla www.scb.se

Mèlie E skrev 2008-02-04 00:45:57 följande:

vet att på hitta.se finns det bara 2 st:)
  • alisandra

sorry att jag bara loggade ur, men bujar tog datorn för han höll på med kosovokanalerna, hann itne säga hej då

men det ska vara den där sidan som jag länkade till dig

Mèlie E skrev 2008-02-04 00:57:24 följande:

nej det va inte där alls nä nu Alex får du berätta vart söker
  • alisandra

Hej gumman!

Usch, vilken hemsk natt. Hoppas du får vila dig lite nu iallafall. Och tur det inte var något farligt men gud vad jag förstår att du blev rädd!

Jag har MYCKET svårt att tro att dom gör olika på olika ställen eftersom det SKA funka lika över hela världen och dom har STENHÅRDA kontrollenr på alla Mc donalds i helavärlden. Så om en restaurang hade gjort så hade som fått stänga.
    Garanterat! För dom friterar ju i olika bad av just den anledningen att gluten allergiker ska kunna äta det andra friterade som dom tål.

Nu ska jag ut och gå i det fina vårvädret, jätte fint och skönt ute men ligger snö kvar än. Fan!
    Den smälter npg bort snart om det ska fortsätta vara så här skönt ute. Hoppas jag!

Ha en trevlig dag alla tjejer!
    Kram på er!

micorazón skrev 2008-02-04 09:39:53 följande:
    hejhej!ska sova lite igen - såå trött.. Malin: hehe jag gjorde ju ganska svensk mat. Kyckling med ris och sås. Sen att jag jag hade lite smårätter som var albanska var väldigt uppskattad, då de ser att jag vet lite om deras kultur! Riset gör dem inte alls på samma sätt och deÄÄÄÄÄLSKAR det, vanligt kokt ris Nag. korvarna.. jodå, Dantes diettist har själv sagt det. I prinskorv är det det till hundra procent. Lithells har en variant som är både laktos och glutenfri. Däremot måste det vara en viss köttprocent i dem, men resten av procenten är en massa annat äckligt.. Mår illa när man börjar tänka hur dem gör korvar.. men det är ju gott ändå. Vi lever typ på kycklingsalami här hemma. till frukostmackan i alla fall Gott är det...Alex: ja min kompis mamma äger MCdonalds här i Krstd, och de gör samma.. alltså friterar i olika just pga allergier. hemskt om det skulle var olika på olika ställen Så får det ju inte vara!Anna: några framsteg med utväxten av Adrians hår???? Hoppas hoppas!Jennie: ingen bebis idag?? Jag blev såååååååååååå rädd inatt, kräktes blod Ringde mamma 02.30 och var livrädd. Hade både näsblod och även blod från halsen. Men som tur va kunde hon lugna mig. Bara ett blodkärl som hade brustit i halsen i slemhinnorna. Efter TRE liter vatten med typ 3 Kg is så slutade det. Men guuuuuud så rädd jag var.. blod i hela sängen.. men idag mår jag bättre! Ska till BM på torsdag o dik. huvudvärken o se om de kan göra nåt åt det.. *hoppas* för det börjar gå mig på nerverna!åå dessa gravida tjatiga kvinnor... eller vad säger du Jennie?? hahaha Man blir lite tjatig som gravid.. men men snart är det över!kramkram på er! Hoppas ni får en suuuperdag!
  • alisandra

Haha, ja då Arijeta! Kanske vi 3 kan ta sällskap till hjärnskrynklaren? Jag är också ganska beroende av dom där sötsakerna som kallas semlor, haha! Och jag är ju inte helelr gravid så kan inte heller skylla på det!

Jeta skrev 2008-02-04 10:27:34 följande:
    hehehe vad roligt för då kan vi göra sällskap, tror jag behöver en runda till psyket oxå när det gäller semlor är beroende hehe och jag är INTE gravid så jag kan ju inte skylla på det tyvärr skönt att det finns fler som jag då Mèlie E skrev 2008-02-04 00:35:26 följande:
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!