Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
men det är ju bra! =)
hahahaha! ja gör det!
Mèlie E skrev 2008-02-04 00:26:07 följande:
men det är ju bra! =)
hahahaha! ja gör det!
Mèlie E skrev 2008-02-04 00:26:07 följande:
hahaha, jaaaa
Mèlie E skrev 2008-02-04 00:32:48 följande:
Vet du att det finns 10 tjejer som heter Melie i Sverige?
23619 tjejer heter Alexandra!
på em sida man kan kolla det =)
Mèlie E skrev 2008-02-04 00:40:14 följande:
haha, en skulle det stå
Mèlie E skrev 2008-02-04 00:43:19 följande:
haha, ja. men det finns 10st folkbokförda i sverige.
kolla www.scb.se
Mèlie E skrev 2008-02-04 00:45:57 följande:
sorry att jag bara loggade ur, men bujar tog datorn för han höll på med kosovokanalerna, hann itne säga hej då
men det ska vara den där sidan som jag länkade till dig
Mèlie E skrev 2008-02-04 00:57:24 följande:
Hej gumman!
Usch, vilken hemsk natt. Hoppas du får vila dig lite nu iallafall. Och tur det inte var något farligt men gud vad jag förstår att du blev rädd!
Jag har MYCKET svårt att tro att dom gör olika på olika ställen eftersom det SKA funka lika över hela världen och dom har STENHÅRDA kontrollenr på alla Mc donalds i helavärlden. Så om en restaurang hade gjort så hade som fått stänga.
Garanterat! För dom friterar ju i olika bad av just den anledningen att gluten allergiker ska kunna äta det andra friterade som dom tål.
Nu ska jag ut och gå i det fina vårvädret, jätte fint och skönt ute men ligger snö kvar än. Fan!
Den smälter npg bort snart om det ska fortsätta vara så här skönt ute. Hoppas jag!
Ha en trevlig dag alla tjejer!
Kram på er!
Haha, ja då Arijeta! Kanske vi 3 kan ta sällskap till hjärnskrynklaren? Jag är också ganska beroende av dom där sötsakerna som kallas semlor, haha! Och jag är ju inte helelr gravid så kan inte heller skylla på det!