Inlägg från: MmmJennie |Visa alla inlägg
  • MmmJennie

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

God morgon tjejer!
    Nu har ni skrivit så mkt sen igår så orkar inte läsa allt...
    Usch! Idag vaknade jag kl 08:20 av en stark SD, som började vandra neråt o gjorde jätte ont =( sen gick den vidare ut i höfterna så det kändes som om nån slet sönder dom! o sen vandrade den vidare ner i ryggen/svanken där den avslutades...puuuh säger jag bara! Hade jag haft lustgas hemma så hade jag inte tvekat 1 sekund på att använda den då detta varade i flera minuter! =(
    Nu känner jag bara som mensvärk o vanliga ofarliga sammandragningar.. Hoppas det drar igång snart! Orkar inte mera...
    Idag när jag satte på tv:n fick jag reda på att det vart Bomblarm här i Göteborg.. om ni vill läsa mera om detta gå in på: www.gp.se
    Kramar!

• MmmJennie

Alisandra: Har du fått tillbaka vattnet elr??

Idag har jag grejjat som bara den... Allt för att få igång värkar... men men än så länge har inget hänt =( Får hoppas det kör igång ikväll ;)
    25 dagar kvar till beräknad förlossning... inte många dagar alls juh, inte ens en hel månad =) Men det är bäst för läkarna att det stämmer vad dom har sagt.. Att bebis kommer komma tidigare =) jaja, hoppas kan man väl...

• MmmJennie

Fam N: Beklagar för vad som hänt din pappa o jag hoppas verkligen att det inte har spridit sig allt för mkt så dom kan operera han..
    Vet hur du känner dig.. många i min släkt har fått cancer.. Min mormor fick bröst-cancer.. Hon var tvungen att operera bort en del av det bröstet.. o nu mår hon bra igen! Men nu har hennes man fått prostata-cancer.. oturligt nog hade det utvecklats för mkt så går inte att operera =( men han får cell-gifter o känner sig lite bättre nu... Ville bara iaf säga att jag förstår vad du går igenom! O jag hoppas verkligen han blir bra!
    Kramar om dig gumman!

• MmmJennie

Shqiperi: Usch då =( Hoppas verkligen att det inte är nåt alvarligt! Tänker på dig/er... Om du vill prata så är det bara att säga till...
    Kramar!

Petra: Ja du, min dag har vart fylld med massa spännande sammandragningar, dammsugning, moppning, matlagning och handlande =)

Alisandra: Vikken tur att vattnet kom tillbaka ;) Annars hade jag sänt en lastbil med en stor vattentank speciellt till dig =) hihi ;)

• MmmJennie

Petra: oops! Glömde fråga vad du har gjort idag?? o då menar jag förutom att sitta här ;) hihi

Äntligen är kl strax 8.. då ska jag kolla på Bones =) Nån mer som kollar på Bones??

• MmmJennie

Hej hej!

Camilla: Skoj att det är en flicka =) eftersom ni bestämmt namn å allt =)

Idag har vi 24 dagar kvar till BF.. puuh! o dagarna blir bara värre o värre, tyngre o tyngre... Inte kul alls så här i slutspurten...

Kramar!

• MmmJennie

Åsa: Jätte tråkigt att du känner så... Jag känner oxå så ibland här i tråden.. men det är inget jag bryr mig om så mkt.. utan hänger bara på i de konversationerna jag gillar =)
    Hoppas iaf att du ska stanna kvar i tråden!
    Kramar, jennie

• MmmJennie

Msuse: Ja det skulle vara hemskt känner jag nu om jag skulle gå över tiden... Men enligt läkarna kommer bebis komma tidigare o att jag ska vara beredd på det iaf.. eftersom bebis nu försökt komma ut 3ggr sen 10/12
    men men som sagt bara för att jag blivit stoppad så vill säkert bebis inte komma ut alls.. haha så dom får säkert sätta igång mig ;)

• MmmJennie

Msuse: Jo tror nog att mensen kan komma igång även om du helammar... Vissa tror ju att dom INTE kan bli gravida när dom helammar.. MEN vissta kan dom det! Dom tror att amningen fungerar som ett slags preventivmedel vilket den INTE gör...

• MmmJennie

God morgon!
    Hoppas ni sovit gott?? Jag har sovit sådär... har haft så ont långt ner o jätte ont i svanken =( Igår på kvällen trodde jag att vattnet gått... Ursäkta mig nu när jag berättar... När jag borstade tänderna så kände jag nåt som rann längst sidan av låret.. kollade o såg en ganska stor droppe som var till färgen grumlig.. kan det vart lite vatten elr??? Sen kom inget mer.. men hade fruktansvärda "stickningar/ilningar" i underlivet... så tog ett tag innan jag kunde somna...

Kramar!

Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!