Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
Gott Nytt År på er också
Adrian Aurora skrev 2007-12-31 10:53:25 följande:
Gott Nytt År på er också
Adrian Aurora skrev 2007-12-31 10:53:25 följande:
Hallå tjejer! Jag har varit sjuk och därför inte orkat va aktiv varken här eller med nåt annat hehe. Jag har varit hemma med sonen och på måndag är det dags att arbeta igen.
Har ni lagt nyårslöften??? själv önskar jag ett år utan sjukdomar hehe har ju varit sjuk fyra fem gånger 2007.
Nehepp nu ska vi sparka boll tycker min son
Hej
Välkommen tillbaka till schweiz då hehe, hur hade ni det här i Sverige?? dagarna gick väl fort antar jag??? skulle med vilja köpa nya lakan. Hmm får se när jag orkar ta mig ut på stan!!
Ojdå ni med sjuka???? usch vad jobbigt!! Inte så lätt att låta bli o smitta varann precis... nåja krya på er!!
hehe ne men gumman, då kanske vi blir gravida samtidigt hehe nee men skulle ni bli glada om du blir gravid???
lycka till gumman, snart kommer den ut (håller tummarna iallafall)
hahahaha den var bra nee usch hade med det när jag hade spiralen usch usch!!
Mèlie E skrev 2008-01-06 20:40:34 följande:
Varför skulle han bli arg då?? inte på dig väl hoppas jag?? ni
är ju ändå två om situationen hehe.
Här försöker jag bli gravid utan att mannen vet om det hehe, han har INGEN aning hehe. Men han skulle bli överlycklig om jag blev gravid. Har ju ägglossning dessa dagar så det är full fart på mig hahaha mannen sa häromdan.... vad har flygit i dig älskling hahaha!!! ooohhhhh längtar tills jag får ett plus... måste fundera hur jag ska berätta det för han sen juhh... tips???
Hoppas du får jobbet du sökte då, har du sökt nåt mer??
hehehe
Mèlie E skrev 2008-01-07 10:41:25 följande:
Man tackar det går väldigt bra nu är jag mest nervös hehe är det två veckor efter ägglossningen man kan testa eller?? nu är jag helt förvirrad haha
Jag hoppas ju på en Leona