• PetraD

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

mm, de var fina
    fast skulle inte passa här
    inte riktigt min stil

alisandra skrev 2008-02-11 16:16:11 följande:
    Jag med! Såg du dom jag beställt?
  • PetraD

grattis till bebisarna! :D

alisandra skrev 2008-02-11 17:00:06 följande:
    Har glömt berätta att vi fick valpar idag tjejer!Våran Lijiang födde 3 små tjejer! Såååå söta!Men måste ju tyvärr sälja dom sen. Men men..
    [/citat]

nåt måste våra bujar vara olika med ju ;-D
    alisandra skrev 2008-02-11 17:02:00 följande:
    [citat]
    Hehe, okej. Alla har ju olika smak! Jag har haft bara panellängder... Men Bujar tycker inte om dom! Haha!
  • PetraD

hade två visningar igår
    de ena ville inte för de tyckte det låg för nära gatan för sina katter
    de andra ringde idag och la bud, men tyvärr RIKTIGT SKAMBUD. men sen ringde tjejens pappa mig så det verkar som om de fortfarande funderar

shqiperi82 skrev 2008-02-11 17:04:26 följande:
    hur gick det med husvisningen petra? bra hoppas jag! motra ime har skrivit kontrakt idag på deras hus och det ligger ca 100-200 meter från oss....
  • PetraD

GRATTIS GUMMAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

alisandra skrev 2008-02-11 17:18:32 följande:
    JAAA!
  • PetraD

känner igen känslan
    Mèlie E skrev 2008-02-11 23:22:47 följande:

tack hehe super skoj hahha
  • PetraD

ja, det har du

Mèlie E skrev 2008-02-11 23:29:25 följande:

petra har jag dig på min msn:)
  • PetraD

här är det bra tack
    visst är det ovanligt att du städar din duktiga nuse
    blir väl lite här också
    fast rätt lugnt, diskat lite, fixar mat nu
    luktar så gott
    potatisgratäng i ugnen och snart fläskfile *MUMS*
    sen blir väl golvet om inte bujar tar det *hoppas*
    stryka behöver jag verkligen

ha en bra dag

alisandra skrev 2008-02-12 10:11:24 följande:
    Godmorgon tjejer!Mår ni alla bra idag? Vad händer en dag som denna?Själv ska jag snart träna lite och sen in i duschen.Ska hämta farmor kl 12 och skjutsa henne ner på stan och hjälpa henne med lite ärenden.Sen ska jag hem och städa! Ovanligt va?Snacka om bra städ-nuse jag är, haha! Men det behövs när man har hundar! Så då kommer man inte undan... =)Sen är det väll lite tvätt och så som ska fixas.Handla och laga mat till Bujar.Det vanliga. =)Ha en bra dag tjejer!Kram.
  • PetraD

hoppas verkligen att du får det du vill ha, de andra bryr jag mig inte om
    bara du som är viktig för oss här ju

du kommer få nåt. antingen nån av de tjänsterna eller nåt annat

klart vi förstår gumman

men du vet att jag finns för dig när du behöver
    kram

PuMaMoRsAn skrev 2008-02-12 12:23:01 följande:
    Igår hade vi möte ang våra nya arbeten. Det fanns 2 55% tjänster och en 44% tjänst på äldreboende... Samt en 70% på hemtjänst. Och ett vikariat på grupp bostad. Dessa är vi 5 st som ska slåss om!!!!Så tja jag är i stort sett arbetslös just nu kan ´jag säga...Får se hur jag ska lösa min framtid!!!Komemr nog itne vara så aktiv här pga att det finns så mycket annat att oroa sej för och lägga tid på!Hoppas ni förstår!
  • PetraD

mm, känns verkligen som det enda man gör
    du kan komma hit så kan vi äta den goda maten tillsammans

bara pite till bujar? inte till dig?
    nej just det, du kommer ju till mig

alisandra skrev 2008-02-12 14:47:20 följande:
    Vad bra! =)Haha, ja eller hur? Det enda jag gör.Städar, tvättar och lagar mat.Mums! Vad smarrigt! Kasta hit lite till mig, är du snäll!Jag ska göra pite till Bujar.Med fetaost och köttfärs, muuuums! =)Samma här!Har en hög skjortor igen som ska strykas.Men det tar jag en annan dag.Ha en bra dag!Kram.
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!