Inlägg från: alisandra |Visa alla inlägg
  • alisandra

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

Gud vad dyrt!

Jag betalar 500kr för helt nytt, men det behöver jag typ aldrig, bara "påfyllning" och den kostar 150-200kr.

Albu skrev 2008-02-02 21:17:42 följande:
    Vad betalar du hemma i Sverige? Här bet jag för nytt set 700 kr för att fylla pa kostar det typ 400
  • alisandra

Kanske vi äter det samma dag? (;

PetraDeliu skrev 2008-02-02 21:18:07 följande:
    mm, lät för mumsigtså mumsigt så kommer dröja innan jag klarar av att äta det
  • alisandra

Ja, det var ju smart! Bujar betalar mina. =)

PetraDeliu skrev 2008-02-02 21:19:17 följande:
    trevligt att se dig här igen & kul med lite extra sällskap funderar också fixa naglarna, men det tar vi en annan dagkanske man kan önska sig i present av mannen
  • alisandra

Precis!

PetraDeliu skrev 2008-02-02 21:23:06 följande:
    ja, precis som vi bakar pite samtidigt
  • alisandra

Jaha, okej. =)

Mums med lasagne!

Albu skrev 2008-02-02 21:22:30 följande:
    Nej jag mena att jag tidigare haft gelnaglar men har ej haft det ett bra tag nu...har oxa korta naglar annars..ser sa himla fint ut, är jätte nöjd..Skrev ett inlägg tidigare, hur mkt jag betala..jag ska äta lasagne..mums, är jätte hungrig..
  • alisandra

Ja, då är det ju klart... jag gör min hos en stor kedja som finns över hela världen. ProffesioNails. Dom är så bra!

Albu skrev 2008-02-02 21:25:19 följande:
    Alisandra: Okej da är det lite dyrare här..men tjejen som gjorde naglar har startat eget sen 1,5 ar..hon hade ett litet rum som hon hyrde och det kosta 1500 kr/man och hon har nu 95 kunder som kommer regelbundet..räkna ut hur mkt hon tjänar..
  • alisandra

Håller med dig!
    Men jag Bujar tyckte det var så äckligt när jag bet på mina så då sa han kan du sluta bita?!
    Jag sa att jag inte kan och enda gånge jag inte bitit var när jag hade akrylnaglar, och då fick jag pengar av honom till det. =) Så nu har jag snart haft akrylnaglar i 2år. =)
    Men dom är super fina! Skönt och ha..

PetraDeliu skrev 2008-02-02 21:30:18 följande:
    vilken snäll bujar du hartror jag nog min skulle göra också om jag sa att jag ville gå. men inte kul att be om saker. vill ju bli överraskad
  • alisandra

gör så du =)

Albu skrev 2008-02-02 21:34:55 följande:
    ska äte lite, kommer tillbaks sen..
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!