Inlägg från: alisandra |Visa alla inlägg
  • alisandra

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

Grattis till mig!

Nu ska jag också mysa med Bujar, fast min Bujar.
    Du får ha din för dig själv Petra, haha!

Naten e mirë!

• alisandra

Hehe, vad gullig du är gumman!

Vad vill du ha då?

PetraDeliu skrev 2008-02-02 09:46:03 följande:
    blommor och parfym kan du få av mig om du kommer hit då det andra får vi hoppas bujar ger dig
  • alisandra

Samma här, annars får du och jag skicka alla hjärtansdag presenter åt varanndra, haha.

PetraDeliu skrev 2008-02-02 09:47:26 följande:
    jag frågade ju bujar igår vad han vill hasen skickade jag ett sms till han när han jobbade och sa till han att fundera på vad han vill haHoppas det blir som min plan var att han tänker på vad han ska ge mig. men blir säkert som jag brukar säga "i mina drömmar"
  • alisandra

Ganska OFTA! Skulle kanske köpa hem en piska? Haha!

PetraDeliu skrev 2008-02-02 09:47:56 följande:
    det behöver väl alla bujar lite ibland
  • alisandra

Detsamma gullet!

PetraDeliu skrev 2008-02-02 09:53:07 följande:
    HOPPAS att ni alla underbara tjejer får en underbar dag!
  • alisandra

Hej hej!

Tack, haha!

Vi har snökaos vi, grått och ganska kallt.
    Men det är fint!
    Fast jag hade hellre bytt väder med er.

Förstår att du är nervös, men det går säkert bra ska du se!
    Jag blir alltid super nervös när någon i Bujars familj kommer hit eller om vi ska åka bort till någon.
    Jag är så himla fjantig! Haha!

Vi har också köpt nya gardiner, super fina i jaquadtyg!
    Dyra. Tyvärr, Bujar blev inte så glad när jag köpte dom för han vill spara pengarna, men jag är mer som du handlar och undrar sen vart pengarna tagit vägen.
    Men somsagt vi klarar oss också bra trots mina shopping rundor, haha! Tur är väll det!
    Jag ska visa våra gardiner sen också!

Vi ska renovera i sommar, eller jag kommer nog göra det mesta själv eftersom Bujar åker till Kosovo.
    Men det fixar jag lätt! Ska bli kul! Vi målade om hela förra sommaren och nu är det dags igen, haha!

Lycka till med städningen och ha en skön dag i vårsolen!
    kram.

micorazón skrev 2008-02-02 14:13:41 följande:
    Hej tjejer!ååå såna lekhus är såå roliga - tror jag tycker det är roligare än Dante haha Dante kan ju inte åka själv så jag har åkt med honom o studsat med honom. SUPERKUL! Men nu med en liten i magen vågar jag inte... får bli till sommaren om det är dåligt väder elelr nåt. Här i KRsitianstad har vi Andys lekland, typ samma som Monkey TOwn tror jag.Grattis alexandra till det jämna! hahaha Idag är det vår här igen, solen skiner och det är typ 7-8 grader varmt!!! Vad händer alltså.. man blir ju helt förvirrad. Har i alla fall varit och köpt blommor till utekrukorna som ska planteras idag, för imorgon kommer ju släkten. Jag är sååå nervös! Vi har även fått nya gardiner av mina föräldrar som en liten vårpresent SKITFINA! Vi ska ta kort sen så får ni se! Hela huset känns nytt nu. Bara lite färg kvar (ska göras till sommaren) så är huset klart!!! Finfint! Älskar att renovera! Helt besatt av att ändra.. Besim tänker mer på pengarna, det gör inte jag haha jag bara gör det sen säger jag OJDÅ, vad lite pengar det var kvar på kontot hahaha Men det ordnar sig alltid... Vi har så det räcker ändå! ANnars ska jag tillbringa dagen hos mina föräldrar, Dante är SUUUEPRförkyld och har hosta. Ska bli intressant o så om han klarar gästerna imorn. Helst hade jag velat byta dag men det går inte för de har bara denna dagen ledigt sen jobbar de konstant.. ja ja det går säkert bra, han har ingen feber längre i alla fall Nu ska jag städa lite! kram på er tjejer!ha en fin vårdag! (för er som har sol, ni andra får ha  mysdag inomhus!!)
  • alisandra

Hej Albulena!

Vi mår bara fint, ni då?
    Skönt med lite ledighet, kan du behöva som jobbar så mycket! =)
    Fixar du också naglarna?
    Det gör jag varannan vecka, jag har akryl. =)
    Vad har du?
    Vi ska bara ha mysdag här hemma jag och Bujar. Du då?
    Ha det bra, kram.

Albu skrev 2008-02-02 15:06:40 följande:
    Halla tjejer!!Allt bra med er?? Har varit lite dalig pa att skriva här inne det senaste, men har haft mkt att göra..Men nu är jag ledig i tre dagar..Ska bara ta det lungt och slappa. Just nu städar jag lite, mannen ska jobba ikväll och jag ska iväg senare och fixa naglarna Vad ska ni andra hitta pa?ALTEA, grattis i efterskott!!!
  • alisandra

Nej, nu ska jag och Bujar åka och handla. Sen hem och mysa!

Ha en bra dag alla! Hej då!

• alisandra

Javisstja! =) Hehe.

PetraDeliu skrev 2008-02-02 17:06:14 följande:
    men det ska vi ju (nästan)jag får väl ett paket av dig snart och du ett av mig
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!