Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
nej då, du och din man får följa med på thairesan eftersom han har så fint namn, haha
nej då, du och din man får följa med på thairesan eftersom han har så fint namn, haha
Han vet inte vart dom bor men dom heter Morseli, eller hur det stavas.
Haha, den har jag hört frut! Fast då var det en turk, finns ju massa olika verisioner på den.
Jag och Bujar har varit på stan och handlat lite nyårsmat och raketer. Herregud! Man ska verkligen INTE släppa in karlar i sånna där affärer som har saker som blinkar och smäller. Han köpte raketer och sånt där skit för 2000:- haha!
Hoppas det smäller bra, annars ska han få. Skoja lite..
Hur ska ni fira nyår tjejer?
Usch, krya på dig! Hoppas du piggnar till snabbt.
Baklava? BLÄ! Det tycker jag INTE om, det är nog faktiskt det äckligaste jag har ätit i hela mitt liv, haha.
Men alla är ju olika!
Det låter gott, vi brukar också göra kalkon.
Fast med en annan fyllning, lök, citroner, soja och lite så.
Super gott! Sen gör vi en helt underbart god sås till med sallad och kokt potatis, mums!
Ha det bra! Och krya på dig! Gott nytt år.
haha, det fattar inte MIN bujar... men men, har har ju kul iallafall... och vi har ju råd... om vi inte hade haft det hade jag ALDRIG låtit honom köpa dom där... fyfan 2000:- rakt upp i himlen.. haha
Hej! Såg du snö här?! Vart? Här hemma i Ludvika bara regnar det och är nästan 10 plusgrader! Helt sjukt! Hade du en trevlig jul här uppe i Dalarna då?
Mèlie E skrev 2007-12-29 21:58:39 följande:
Hm, jag vet inte! Ingen aning.. Ska fundera.. Hm?
Haha, jag håller med dig! Jag och Bujar har precis tittat klart på en SKIT läskig film! Usch. Han sa att du skrivit på msn frut, men jag höll på och diska och fixa lite i köket.
Vaken?
haha, vad tusan? min bujar är iallafall hemma, vi har tittat på lite filmer.. en som var SKIT läskig.. uhu...