Inlägg från: alisandra |Visa alla inlägg
  • alisandra

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

Jag är inte så förtjust i dessa lyxbilar, vi har ju en nu och den är svin dyr i försäkring och skatt. Och dyr att köra!
    Men annars skulle jag gärna ha en om det inte vore för just det där..

Skönt med 2 bilar!

shqiperi82 skrev 2008-01-31 22:58:23 följande:
    vi har bara en bil men jag ska oxå köa en bil OM jag inte får jobb här där vi bor. vill ha en peugot men mannen vill köpa eb miljöbil eller vad de kallas. Citroen tror jag det var han kollade på. Nu har vi en Ford som jag ÄLSKAR!! Men skulle vilja ha en Mercedes med. Vann jag massa pengar så skulle jag köpa en ny, fin, svindyr mercedes till min man det första jag gjorde för det är han värd!!
  • alisandra

hm, okej... =/

PuMaMoRsAn skrev 2008-01-31 23:01:11 följande:
     saab 9000 -94
  • alisandra

Precis, så ska det vara! =D Jag som inte kommer ihåg riktigt!

PuMaMoRsAn skrev 2008-01-31 23:03:19 följande:
    Ang sallad så har jag matolja, ättikssprit och salt i med!
  • alisandra

det är mums

PuMaMoRsAn skrev 2008-01-31 23:06:30 följande:
    haha jag har det i alla sallader! 1 dl matolja, 2 tsk ättika, 3 tsk salt
  • alisandra

god natt! =)

PuMaMoRsAn skrev 2008-01-31 23:08:40 följande:
    *********GODNATT*********
  • alisandra

God dag! =)

Vad kul! Det tycker jag låter bra! Tomt utan dig här ju.

Inte kul med mensvärk! Det tar knäcken på en, fyfan! (Rent ut sagt!) =D Men men.. Vad gör man?

Förstår det! Men hoppas det blir ett plus snart då!
    Jag håller tummarna för dig/er! =)

Ha en bra dag!
    Kram.

Jeta skrev 2008-02-01 11:07:39 följande:
    God dagens hehe. Tänkte börja bli aktiv igen Tack alla för era kommentarer!!Grattis till alla barn som fyllt eller ska fylla år snart. Jag har MENSVÄRK hehe!! Jag får hålla masken en månad till, det är jobbigt att mannen inte vet nåt hehe!
  • alisandra

God dag ALLA tjejer! =)

Idag fick jag mig en riktig sovmorgon, ända till kl 11.
    Skönt!
    Förutom att när jag vaknade kändes det som jag vart helt bakis..
    Världens huvudvärk, torr i munnen som fan och snurrig och konstig i ögonen. =/ Mår lite bättre nu, men känner mig VÄLDIGT svag i kroppen.. Tror det blir till att kolla andra säsongen av Lost idag istället för att vara en duktig nuse, haha. =)
    Men usch.. mår inte bra! =(

Kanske påväg och bli förkyld.
    Eftersom jag är super snorig nu också.

Men men..

Hoppas ni alla mår bra och att ni får en bra dag!
    Och att ni inte blåste bort i stormen inatt! Haha. =)

Kram.

• alisandra

Usch, jobbigt gumman. Tänk inte på oss utan på dig nu, så du blir bra någongång. Jobbigt med huvudvärken! Det andra vet jag inte så mycket om, haha. Hoppas du slipper huvudvärken snart. Den suger verkligen energin ur en.
    Och att Dante blir frisk också!

Ha en bra kväll!
    Krya på er, kram.

micorazón skrev 2008-02-01 20:02:45 följande:
    hihi så många födelsedagsbarn vi har i tråden nu!!!!! Är alla födda denna tiden?GRATTIS ALTEA!!!! Idag har det varit en hemsk dag. MIn huvudvärk blir värre o värre och även foglossningen. Ända roliga är att det bara är 8 veckor o 6 dagar kvar.... men GUD så sakta de kommer att gå om jag ska må såhär Dante har skrikit HELA dagen, han vill inte äta.. dock dricker han bra än så länge. Han e alltid så när han är sjuk... jobbigt för han blir ledsen av att inte orka med nåt, i och med att han inte äter..Men nu har han somnat av utmattning o Besim kommer om 2 timmar... *puh* jag ska också lägga mig o sova lite..förlåt tjejer om jag inte orkar vara så aktiv
  • alisandra

Hej gullet!

Tur du inte blåste bort. Har ni snö nu då? =)

Har du haft den kul i blåsiga götet?

Kram.

Mèlie E skrev 2008-02-01 22:26:32 följande:

Hej på er!!Nu är man hemma igen känndes som jag skulle blåsas bort i stora Gbg.
  • alisandra

Vad bra! =) Nej, jag förstår det.. Inte kul med regn och blåst, det blir så kallt också då! Här finns MASSA snö och så är det kallt, inte alls kul. Jag vill ju ha vår! =) NU!

Kram.

Mèlie E skrev 2008-02-01 22:47:42 följande:

heeej:)ja jag har haft det super trevligt:) hade jag inte saknat sonen så mycket så hade jag stannat längre. Nä det va tur att jag ej blåste bort men det va nära hehe fyy vilket väder blåsigt o massa regn det va inte kul. Nej tyvärr vi har ingen snö:( bara kalt o lerigt.Ni då?kram
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!