Inlägg från: Love Life |Visa alla inlägg
  • Love Life

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

Grattis till självständigheten KOSOVA!

Gjorde en aftereight tårta (som alla andra) igår, fast med den nya flaggan på, väldigt uppskattat o fin blev den me

Hoppas ni hade en trevlig dag igår!

• Love Life

Fam Ndreca: Både jag o min man e albaner Jag e född i sv, mina ff e från MK, min man e från Gjilan Kosova.

• Love Life

Hehe tack så mkt.. Har faktiskt skrivit här inne innan, men bara typ 1gg Man vill liksom inte störa er ibland
    Men ska försöka o hänga me lite mer, för albaner e bäst liksom, hihi

• Love Life

Ha en fortsatt underbar dag, ska iväg till dagis me lilleman, hans första dag ida, spännande

• Love Life

Jag e från Prespa, om du vet vart det ligger? Jag har en faster som bor i struga, älskar struga!

Fan va löjligt av andra o hålla på o anmäla våra inlägg, barnsligt juh!!!!!

6903Igår 14:24 | ID: 29872655
    Albu

Hej och välkommen hit!!

Sa du är fran Mk?? Vart nanstans? Själv kommer jag fran tetovo och min man fran struga ..

• Love Life

En fråga, hur kopierar man andras meddelande sådär fint i en ruta?? Måste man va plusmedlem kanske? Jag fick inte till det så bra,

• Love Life
    alisandra skrev 2008-02-19 12:30:01 följande:
    Knappen uppe till höger med ett A" på, brevid pussmunnen.Om du fattar? Love Life skrev 2008-02-19 12:22:17 följande:
    Hoppas detta blir rätt.. Hade aldrig kommit på detta själv, tack för hjälpen tjejer
  • Love Life
    MmmJennie skrev 2008-02-19 12:39:53 följande:
    Heej flikkor!O GRATTIS Kosovo!! =)Japp, då kom vår lille Leon ut den 12/2 :) Förlossningen startade med akut igångsättning o 10½ timma senare avslutades den med akut snitt... usch... men men inget att hänga läpp för nu! För nu e han ju äntligen hos oss =)Hoppas ni alla mår bra!?Kan tyvärr inte vara inne så mkt på datan eftersom jag har lillen + att mina svärföräldrar är här på besök =)Kramar!
    Grattis till lille Leon!!
  • Love Life

vi som vill skriva nån annastans då fl är crap! (man fick väl skriva på engelska? )

micorazon
    Alisandra
    shqiperi82
    Mèlie E
    Malin
    Mine

• Love Life
    Albu skrev 2008-02-19 20:29:29 följande:
    Hej!Vet inte vart Presepa ligger, men struga däremot.. Jassa du har en faster i Struga, vart i Struga bor hon??Love Life skrev 2008-02-19 12:20:38 följande:
    Prespa e juh ingen stad, men vet du vart Resen ligger då? Resen är en av städerna i Prespa, eller vad man ska säga Men mina ff har hus nära resen i en by. love it!!

Min faster har sitt hus mitt inne i stan, (korzo) Det tar inte ens 5 min att gå ut till korzo.
    När man precis kommit in i struga typ, så ligger det en bilmack+restaurang på höger sida av vägen mittemot stranden, det ägs av min fasters man + släktingar (säger detta bara för att det e kännt ställe, som du kanske vet om)

Men vart bor ni i Struga då?
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!