Inlägg från: PAVARSIA |Visa alla inlägg
  • PAVARSIA

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

hej tack så mycket hahahahahah jaså¨undra vad vissa säger angående min nickname hahahahahah. jag är 21 år och har två barn som är underbara men oxå väldigt busiga heheheh dom är två och ett halvt och 18 månader idag faktiskt. jag är gift och båda två kommer från kosova hehehe jag läser nu till undersköterska inte lätt med två små men men allt går att fixa bara man hart viljan. jag bor i växjö . gud vad dålig jag är på att presentera mig. ha det bra tjejer ska till bvc med flickan det är hennes 18 mån kontroll plus spruta.

• PAVARSIA

hahahahahaha tack så mycket tjejer alisandra jag tänkte mer på serb*r hhahahahahahaha dom hatar det ordet ju. men vbi har förtjänat den här så det så. ne tjer ska nsart till frissan m,åste städa lite till innan jag ska ditt imoron är det fest här i växjö.. ha det bra tjejer

• PAVARSIA

hej vi bilade oxå ner men do sov vi på natten tills det blev moron ungefär till 5,30 sen så började vi köra. men det gick bra vi ville inte köra på natten genom montenegro dom vägarna är katstrof gud på väg ner ditt så kunde man se bilder på offren som hade dött. men du shqiperi ni kan ju ta båten från tyskland tror den är 24 tim men ´den är dyr tror jag den kostar tror jag 6000 så men som jag såg på ett tidigare inlägg att det kostar 11,000 med flyg hade jag dirket valt flyget. mycket billigare. ju. ha det bra många kramar.

shqiperi82 skrev 2008-02-23 13:34:21 följande:
    Love Life skrev 2008-02-23 12:41:50 följande:
    men sov ni på dagen då eller???? vill helst inte köra på natten..... tror jag..
  • PAVARSIA

saranda är ett mycket fint namn lr hur hehehe jag heter så.
    jag vet faktist inte hur saranda ser ut men jag har varit i durres två gg nu det har varit ok med musik å sånt edona llalloshi sjöng varje dag, vilka är era favoriter inom albansk musik all¨så då menar jag dom som sjunger jag tycker själv att edona llalloshi sjunger bra och shyrete behluli och mahmut ferati hahaha . men jag tror nog att i kosovo går man på bröllop ochj sånt så är MEDA högts uppskattad hos kvinnorna fattar bara inte vf heheh. kram

• PAVARSIA

ja det gör jag fast det konstiga är att dom ifrån albanien säger att dom inte döper sina barn till saranda vlora berat elbasan mm fötr det är namn på städer men därimot gör dom i kosova det hahah det tyckte dom var roligt när dom hölrde mitt namn

• PAVARSIA

jag bor i växjö jag ville att min dotter skulle heta vlora först men sen så ändrarde jag mig föär det är SÅ många som heter det. så hon har ett ovanligt namn hehe ne men det är nästan ingen som heter så ochg det tycker jag är roligt hehe sonen har oxå ett namn som inte alla heter så det är inte så vanligt med mina barns namn

• PAVARSIA

gud som jag skriver så många stav fel hehehe ni tror säkert jag aldrig gått i skolan. men med två små är det inte lätt att se efter om man skrivit fel hehehe

• PAVARSIA

jag ska på fest för självständigheten hehehe den börjar vis 19.00 lagar lite mat tänkte lagqa klyftpotatis och korv lite snabbare då jag oxå städar lite det är så mycket attv städa man kan städa hela dagen med ändå ser det inte städat ut undra vad det beror på hehehe

• PAVARSIA

jo tack jag vet, men när min man frågar vbad har du gjort hela dagen då brukar jag säga jag har dansat vad tror du, sen när han hjälper till då ser han ju att barnen lägger ut saker igen fast m,an har städat som bara den. jo det tror jag oxå att jag får

• PAVARSIA

god morgon tjejer. hur mår ni? vad har ni gjort nu i helgen?
    jag var på festen i lördags det var roligt mycke folk var där oxå. men här så fick man köpa dricka.. men det fanns väldigt många som hade tagikt med sig hahahahahahaahahah albaner är roliga... usch idag så börjart skolan har skit mycket att plugga ska lämna in två inlämningar till fredag. ne nu ska jag lämna barnen på dagis sen komma hem och plugga sen ska till skolan. ha dewt bra tjejer

Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!