Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
Gott nytt år från mig också :)
Malin.
Gott nytt år från mig också :)
Malin.
Hehe, jodå, jag har kikat in ibland ;)
Jasså, det är så pass många svenskar med på varje resa ändå?
Jag åkte med en svensk tjej på vägen hem också, och trodde att jag hade haft en väldans tur hehe, men tydligen så var det inte tur då, utan ganska vanligt :P
Har ni lagt några nyårslöften? :D Vet inte om man kan kalla det nyåslöfte, men jag har iaf bestämmt mig för att bli vegetarian igen :) Var det mellan jag var 11-18, men började äta kött igen när jag flyttade ihop med pojkvännen..
Frid, Malin.
alisandra:
The messengers, det är den filmen om profeten Muhammeds liv va? :p Eller blandar jag ihop den med nån kanske..
alisandra:
Jag tror vi förstår varandra nu och är överens :) Men visst är det sorligt hur kvinnor behadlas överallt, både i Sverige och resten av världen.
Frid, Malin.
Tack så mycket för era snälla ord i den där tråden :) Blev väldigt glad att se det för jag är en sån fegis bland när det gäller att debattera, även fast jag älskar det samtidigt :p
Jag skulle vilja visa er en video till en islamisk sång, anashid, av Sami Yusuf som har berört mig väldigt mycket, det flera videor till låten men här är adresserna till två. Jag rekomenderar att att titta på båda..
Texten är väldigt tänkvärd och finns på min blogg; malinastankar.blogg.se
Frid, Malin