• MissJO

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

tjaaaa-

kanske kan hänga här vettja- är då halv makedon!!  men känner förvisso ej min far- som är makedon  tyvärr...

♥ *Théa* ♥
  • MissJO
    funbun skrev 2007-12-30 20:33:48 följande:
    såklart du kan, välkommen
    tackar!!

hur är ni som hänger här?? är ni tillsammans från ngn från balkan?? eller är ni det själva???
    ♥ *Théa* ♥
  • MissJO
    funbun skrev 2007-12-30 20:37:44 följande:
    vi som hänger här är gifta/tillsammans med albaner från kosovo, albanien, makedonien osv. Även tjejer som själva e albaner är med här (alltså du)Du får ju såkalrt vara med här, våra barn e ju själva halvalbaner
    hehe-

jajaaa- då e ja meee

hur skall ni fira nyåret nu då??
    ♥ *Théa* ♥
  • MissJO
    alisandra skrev 2007-12-30 20:40:03 följande:
    Välkommen! Ska bara varna dig för det är beroendeframkallande att hänga här.. Syns kanske inte så mycket nu? Men det har väl med julen och nyår att göra. Du ska se i vanliga fall, alla är helt galna. Jag med, såklart! Haha.Berätta gärna lite om dig. Om du vill? Nyfikna är vi också!
    hehe- jag vet hur det kan vara- när jag var mammaledig så hängde jag ju här jämt- i UJ tråden och februarimammor tråden- herrejävlar vad det skrevs

Jaa vem jag e   Jenny- bor i gbg (typ) har en dotter som blir 2 i februari, är tillsammans med pappan till henne och vi bor i hus, har en hund och numera en katt- jobbar på ica och jag har ett JÄVLA humör hehhehe  "undra vart det kommer ifrån :-P"
    funbun skrev 2007-12-30 20:40:45 följande:
    jag ska jobba till klockan 9 sen ska jag fira med mannens familj, vad ska du göra sj?
    ahaaa. jag skall jobba till 14- sedan softa- vara hemma.  sedan så jobbar jag nyårsdagen fr 9:50 så ingen alkohol här inte :-P
    ♥ *Théa* ♥
  • MissJO
    alisandra skrev 2007-12-30 20:53:42 följande:
    Hehe, är du alban eller vadå? Nu hänger jag inte med. Dom har ju ganska hett temprament, men jag med. Och jag är ju svensk, haha.
    nee jag e makedooooon  - hehe

nu skall jag sooova mina "nya" vänner- jobbet imorgon"!!!   ha det gött så länge!!

KRAAAAAAAAm
    ♥ *Théa* ♥
  • MissJO

vad heter gott nytt år på makedonska??- hehe- ni vet  jag kan INGET- hehe

♥ *Théa* ♥
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!