Inlägg från: miss ewe |Visa alla inlägg
  • miss ewe

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

hej tjejer jag har haft möte med jobbet idag jag fick vidare på mitt jobb e super glad....idag...ler.. nu ska vi handla och sen ska vi baka jul godis så kul puss på er alla

• miss ewe

hej nu hänger jag inte alls med bajram har juh varit varför e det igen för hm....??? pusdss

• miss ewe

hej tanke på det med esc låtarna e det inte nästan alltid folk från albanien som sjunger har du varit någon från kosovo som varit med puss å kram på er

• miss ewe
    MmmJennie skrev 2007-12-28 23:16:22 följande:
    oki här kommer den ;)Två albaner står på Seglerstorg och tigger pengar, dagen efter träffas dom.Den ena skryter med att han fått ihop 483 spänn med hjälp av en handskriven lapp där det stod "Hjälp mig att försörja mina 5 sjuka barn" Då visade den andre att han minsann hade fått ihop 42.358:-Stum av förvåning stammar den första killen, "Hur fan lyckades du få ihop så mycket pengar? Vad står det på din skylt?"Den andre svarar: Hjälp mig hem, jag vill hem till Kosovo!hihi... Tyckte ni den va skoj??
    hahahah den va bra ler...
  • miss ewe

hej alla...jag ska fira nyår hos mannens kusiner...

fan jag tror jag blir galen på han har aldrig varit sååååååååååå arg...jag kom hem från jobbet glad för en gångs skull skulle dricka ett glas vbatten så ser jag att han salgait sönder ett av våran finaste å dyraste glas vi fått när vi flyttade ihop...tur att han e på fotboll annars hade jag dödat han jag e så¨arg å ledsen snyfft dom glasen va så dyra annars hade jag inte brytt mej.... snyft,...

men men vad ska jag göra bara bita ihop o va glad sen med hoppas jag klarar det...nä ska fixa mej lite nu sen ska vi på albansk fest i halmsatd ikväll....

ska bli sååååååååååååååå klul vad ska ni göra ikväll....???

puss å kram.........

• miss ewe

gott nytt år till er alla önskar familjen skenderi...

• miss ewe

hej tjejer förlåt det va ett tag sen men jag har fullt upp men ska verkligen skärpa mej nu ....har verkligen saknat er så mycket,,,,,,,,,,puss

• miss ewe

hejh gumman tvingar din kille dig att göra abort??? du har min mail skriv till mej så kan vi prata???

puss gumman

(eller har jag fattat fel)

• miss ewe

hej alla sanningen til att jag inte varit inne är att jag o min man har bråkat som f.n så jag har mått piss... det e om så mycket så jasg kan sitta här i timmar att berätta mebn jag kan bara skriva snabbt innan han kommer hem e så arg påhan att jag exploderar snart just nu sitter jag ensam dricker och gråter vet inte vad jag ska ta vägen där oxå anledningen till att jag aldrig e inne på msn ...vill inte att han ska se att jag berättar för er så tur att denna sida finns men berättar mer än annan dag han kommer nu så han inte blir arg puss på er ----

• miss ewe

hej tjejer hur e det me er det va ertt tag sen ja jag vet men nu har jag fått upp pluggandet till mitt körkort och e nu sams med mannen min igen ...
    jag jobbar å pluggar å e "hemmafru" hahah osv men nu ska jag se trill att försköka vara inne oftare men inte så lätt tiden rinner iväg fårn en ....men jag har saknat er...någon ny som kommit ellet något viktigt jag missat ni har skrivit så mycket att jag hinner knappt läsa det hahahha

puss å kram på er alla

• miss ewe
    alisandra skrev 2008-01-27 11:33:05 följande:
    Jag vet, jag kollade in den tråden igår.. Men jag la ner ganska snabb eftersom hon verkar inte ha alla chips i skålen.. Tyvärr! Hade det varit mitt barn hade jag anmält DIREKT! Vadfan finns och vänta på liksom, herregud! Tragiskt.. Stackars kille..Fam Ndreca skrev 2008-01-27 10:37:40 följande:
    hej gumman allt e bra med oss..ler..pratar mer på msn imon ska till jobbet idag sen har jag 1 vecka semester krammmmmmmm
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!