Inlägg från: snäckan80 |Visa alla inlägg
  • snäckan80

Mammaledig i Malmö?

Halloj allihopa!! Va kul att ni vill på måndag!! Ni e välkomna till Lönngatan 38 a, ska vi säga vid 11 som vanligt...brukar ju vara en bra tid!
    Buss nr 1 o 35 går hit,,stannar vid Sofielund..
    Jag har nummer 0768652753, 86292! Ring när ni e där ute så kommer jag ner o hjälper till med vagnar,,får nog plats några men ni som bor nära får gärna ta sele...

Lite fika ska jag nog kunna fixa till...

Ha en underbár helg med bebsingarna!
    kram

Jenny o Wille

• snäckan80

Glömde skriva: Kan ni skriva upp er på en lista som vi brukar (så jag vet hur många som kommer).

ha det bäst!

kram

• snäckan80

Till Piliss: förstår inte riktigt vad du menar med "inget svar" men du e jätte välkommen hem till mig om det var det du undrade....

Ha en skön o blåsig helg...

• snäckan80

ok..nu hänger ja med! ja,,vi brukar numera träffas hemma hos varandra,,blir lättare med bebisarna o dessutom finns det nog inte så många cafér som gillar så många barnvagnar...
    Du e som sagt jätte välkommen till mig på månd kl 11.

kram

• snäckan80

Hej hej allihopa!!
    Måste tyvärr ställa in fikan hemma hos mig,,mannen ligger nerbäddad o e så där ynklig som bara män kan vara!
    Men vi går jätte gäna hemifrån o fikar om det e någon som e sugen på det istället!!!!! vi skulle behöva komma hemifrån om man säger så.......

Vi får ta igen fikan en annan gång här hemma!

Men vi kan ju ses på stan..blir vi många var ju cafet uppe på hansa bra,,,eller?

kram på er alla o ledsen att det blev så här!!

• snäckan80

Hej hej!
    Cafet där uppe blir toppen,,har ju funnits plats tidigare!
    Ska vi säga 11 eller?

kram

• snäckan80

Hej he.

klockan 11 börjar bion!!

• snäckan80

Hej hej!
    Barnvagnsbio kan vi verkligen rekomendera-hur kul som helst!!
    Vi är med på fika nästa vecka, vi kan alla dagar utom onds! tyvärr kan vi inte vara hemma hos mig då de håller på att renovera här i trappen på dagarna så det e ett himla liv....tur att man gillar att vara ute o promenera....
    Men i måndags pratade vi om ett cafe inne på galleriet på gustav,,ska vara bra tydligen..
    Ng som har brea idé på plats?
    ha en skön o blåsig kväll.

kram

jenny o wille

• snäckan80

Tyvärr så kan vi inte fredagar,,,hr babysim då! men om det e någon annan som e sugen på fika ngn annan dag så säg till bara!!

kram

• snäckan80

Tors blir toppen för oss med! vart o när??

ha en trevlig helg allihopa!!!!
    kram

• snäckan80
    Vi som ska med och fika på torsdag är:
    Hanna & Alma
    Kristine & Emil
    Jenny & William
  • snäckan80

Halloj.

Konsthallen har ju ingen fika direkt utan ´bara riktig mat...nere i källaren på Hansa rekomenderarde  Esandis....eller så finns det ju ett fik inne på galleriet,...
    Vad tykcer ni?

• snäckan80

Hej hej!!
    Smaklöken låter trevligt,,,vart på lilla torg ligger det?

• snäckan80

Halv 11 vid konsum låter jätte bra! ses där!!

• snäckan80

HahaHA..det e rätt tänkt Hanna!!

• snäckan80

Japp,,håller med alla ovan!!! alltid lika roligt!!! hoppas det blir snart igen!!
    trevlig helg på alla i tråden!!!
    kram

• snäckan80

Hej hej!! onds passar oss jätte bra!! vi kan ju ta det lite senare så´Kristin hinner!!

kram

• snäckan80

Hej hej!!
    Vi kommer gärna på fikan i morrn. Ses på smaklöken!!

kram

Svar på tråden Mammaledig i Malmö?