• limewave

Mammaledig i Malmö?

Hej! Vi kommer vid elva (om jag inte går vilse =)). Ska bli jätte roligt!

• limewave

Hej! Kan bara hålla med, jätte trevligt! Tack Klara, mycket gott! Vi ser fram emot fler träffar. Orkar ni ta er till Limhamn så kan vi ta det hos mig nån gång också. Klart vi orkar lite trappor Jenny =). Ha det gott allesammans!//Kristine o Emil

• limewave

Hej! Emil o jag följer nog med imorgon om det är ok. /Kristine o Emil

• limewave

Hej hej! Emil o jag följer gärna med nästa vecka, torsdag passar oss bäst då vi också har premiär på babysim på tisdag Glad.

pilliss skrev 2008-02-06 13:28:16 följande:
    Vet ni några cafeér som är bra när man har barnvagn osv?
    konsthallen hade bra plats, hansa har bra plats på cafe´t däruppe maestro tror jag det heter. Finns säkert fler ställen som är bra men jag vet inte så många, beror ju lite på om du menar flera barnvagnar så är dom jag nämnde bra =).
  • limewave
    Vi som följer med på fikan på torsdag är:

23an (johanna o Izabella)
    Snäckan80 (Jenny o William)
    Hanna & Lilla Gny (Hanna & Alma)
    limewave(Kristine o Emil)

kram
  • limewave

Hej alla! Vi kommer jätte gärna. Har gärna följe med er som ska gå från Slottstaden.

Emil o Kristine

• limewave

Hej! Tack så mycket för fikan Hanna! Det va jätte trevligt!

Kram från oss på Alla :ans Dag!

Kristine & Emil

• limewave

Hej!

Mising skrev 2008-02-17 19:07:13 följande:
    Blir det träff på tisdag?? Får man hänga på, jag bor ju i Limhamn så det är nära och bra Vilken tid? Men vilket cafe är det som ni menar?
    Församlingshemmet på Linnégatan, mellan 13-15 tror jag det håller på.

Vi hade gärna gått men har babysim på tis o är nog inte hemma förrän straxt innan två.

Kristine o Emil
  • limewave
    Hanna o Lilla Gny skrev 2008-02-20 08:39:13 följande:
    Hej! Här kommer lite undringar om babysim, tänkte att ni som precis börjat gå kanska kan svara på det. Igår ringde de från babysimmet (rundosund)och sa att vi kan få börja nu istället för i april som var tänkt. Vi får då hoppa in i en grupp på tisdagar kl 13. Bebisarna i gruppen är i hennes ålder. De har redan gått 2 ggr. Missar man mycket om man inte är med de gångerna tror ni? Är det någon som går tisdag kl 13.00? Var köpte ni era blöjbadbyxor? Åh jag kan inte bestämma mig om det här är en bra idé eller inte. Tacksam för snabba svar eftersom jag måste bestämma mig idag!kram Hanna
    Hej! Evelina o Liam går i den gruppen. Tror inte du missat så mycket. Blöjbadbyxor finns på barnaffärer tex babyland, babyproffsen, G-knapp finns även på Lindex, PoP. Kram Kristine
  • limewave

Hej hej! Vi kommer gärna på måndag! Kram från oss

• limewave

Vi kommer gärna:

limewave(Kristine o Emil)

• limewave

Hej! Vi kommer också gärna in till stan o fikar lite. Hansa låter bra.

• limewave

Hej! Tack för fikan idag, lika trevligt som vanligt!Glad

Vi kom på att barnvagnsbion är nu på onsdag, så påminner er andra också om det är fler som är sugna.

Ha det gott allesammans!

Kram

• limewave

Hej! Vi följer gärna med nästa vecka, kan alla dagar utan tisdag.

• limewave

Vi som ska med och fika på torsdag är:
    Hanna & Alma
    Kristine & Emil

• limewave

Hej!
    Det som ligger inne på galleriet va jag nyligen o dom vill inte gärna ha barnvagnar tydligen, får sitta vid utvalda bord. Så jag tycker vi gynnar någon annan.
    Nu  är det ju bara vart vi ska ses för kl 11 är väl bestämt =).
    Har aldrig varit på Smaklöken men får vi plats så provar vi gärna där.

• limewave

Det låter bra! Vet inte riktigt vart det ligger men jag ser väl er. Ses imorgon!

• limewave

Hej! Håller me ovanstående mycket trevligt, både sällskap o ställe!

Hoppas ni får en bra helg allihopa!

• limewave

Hej! Vi hänger gärna med o fikar. Kan båda dagarna men blir det onsdag så kommer jag lite senare, har barnvagngympan till halv tolv.

Svar på tråden Mammaledig i Malmö?