• Anna73

Tack till donator??

Hej!!

Vår kompis ska ställa upp som donator,,,,,det kommer sannerligen bli nån gång nästa år,, hon ska på samtal i januari,,

Nu undrar jag hur jag ska tacka henne,,,vill ha en dikt till henne från oss,, en dikt om att hon ger oss det barn vi vill ha,,,,

nån som är bra på dikter???

Hjärtekramar Anna

• Svar på tråden Tack till donator??
  • Anna73

Har redan frågat henne om gudmor ,, men hon är till min dooter o någon mer så hon sa att det vill hon inte.. men hon kanske ändrar sig:)

Kraam

• Anna73

Jo dom sa attd et är vi som bestämmer om vi vill ha hennes ägg...o det vill vi då vi vet att hon är frisk o får friska barn....

Kramar

• Anna73

Jag får nog i såna fall kejsarsnitt mina 2 andra barn är födda med kejsarsnitt på havandeskapsförgiftning..men det återstå att se ju:)

• Anna73

LML...

Jo vi har tänkt på att barnet kan bli likt henne... men det är inget jag känner gör något,,, jag vet att hon är frisk o får friska barn,, det är det viktiga för oss...

Just nu känns det såå spännande,, vad kommer att hända,, tar det lång tid?? går det på första försöket...

Det jag måste tänka på nu är jag är i form att jag mår toppen att min kropp är redo ,, för att jag inte detta så blir det kanske inget för min kropp säger stopp...

Det enda jag tänker på nu är att vi kommer få en bebis som är frisk. som kommer att klara sig,, en lillebror/ syster till Moa o till Hugo.....

Skulle vilja ha en tjej ,, för kanske kommer en kille att påminna för mycket om Hugo,,vem vet,, men vi behöver killar i familjen/släkten...de enda killar vi har är ingifta:)

Ni får gärna skriva till mig o även kolla min blogg....www.hjartebarnsmamman.blogg.se

Hjärtekramar Anna

Svar på tråden Tack till donator??