• Anonym (nått nytt)

tips på bra sida som säljer billiga sexleksaker

ja, tips på var man kan beställa lite plastic fantastic saker att överraska mannen med, helst billigt så man kanske har råd med fler.

• Svar på tråden tips på bra sida som säljer billiga sexleksaker
  • Anonym
    Anonym (nått nytt) skrev 2007-12-09 22:44:19 följande:
    ja, tips på var man kan beställa lite plastic fantastic saker att överraska mannen med, helst billigt så man kanske har råd med fler.
    Hos www.massageleksaker.se finns de billigaste sexleksaker i Sverige

• Anonym (Sexleksaker)

Jag tycker Teknikmagasinet och liknande oftast är bland dom dyraste butikerna med sexleksaker. 
    Jag har hittat en bra sida (kollaporr.se) som listar dom bästa sexbutikerna i Sverige med dom billigaste sexleksakerna. 

Du hittar den här: Billiga sexleksaker

• Anna K

Vad skall du med billiga sexleksaker till?? De går bara sönder och så får du köpa nya. Du vill väl inte att din sexleksak skall vara en besvikelse! Nej satsa på lite kvalitet istället så kommer du garanterat bli nöjd!

Här köper jag mina sexleksaker www.vuxentoys.se  mitt självklara val. Alltid lika nöjd.

• nad

blev rekommenderad www.heaven247.se och tycker dom är jättebilliga och bra.. mycket billigare än de andra sidorna jag varit inne på.... rekommenderas!

• Anonym (Lustfynd)

Kolla på www.lustfynd.se prisjämförelser av sexleksaker, som prisjakt typ fast för sexleksaker!

• Anonym (billiga sexleksa)

Klart bästa sidan på nätet är www.dildoonline.se Billiga sexleksaker, bra support och riktigt snabba leveranser tycker jag

Svar på tråden tips på bra sida som säljer billiga sexleksaker