• Fiaflopp

Akupunktur och äggdonation

Nja inte vid äggdonation men vid ivf med egna ägg och av alla våra 6 försök så var det det enda vi fick avbryta pga att alla äggblåsor tillbakabildades tyvärr men däremot tror jag starkt på SPA massage som äkar blodcirkulationen vid äggdonation!

• Fiaflopp

Ja det är bra,absolut men jag tycker i alla fall att spa-massage låter bättre för cirkulationen men det beror nog på att jag fick avbryta ivf-en då vi gjorde akupunktur.

Det finns ju spa-massager som är special för att öka blodcirkulationen och dessutom räcker det med ett par ggr.

• Fiaflopp

Tex en som heter "Varma stenar" som är kanonskön och BRA för att öka blodcirkulationen,den är enormt både skön och bra.

• Fiaflopp

Då jag gick på akupunktur ( Kinesisk)så sa den kvinnan att man ska absolut inte fortsätta för länge,svs inte tex så långt fram i behandlingen som ET dagen...

Du behöver inte leta efter SPA i Åbo,det räcker om du gör det ett par gånger i Sverige i samband med att du motionerar,konditionsträning ger också en enprmt fin cirkulation även till livmodern!

• Fiaflopp

De där plåsterna med något i på öronen fick jag med,jag säger bara att just JAG inte tror på det...
    Ja visst,det var då jag gjorde ivf med egna ägg men det är därför som jag menar på att jag tror bättre på spa-massage av alla slag eftersom det är till för att öka just blodcirkulationen och man slappnar av något helt fantastiskt skönt i flera dagar efteråt.

Svar på tråden Akupunktur och äggdonation