• LillaJossan

17 år & blivande mamma

Hej!
    Jag är 17 år & är i 14:e veckan (Idag är de 5/12-07). Jag har en underbar pojkvän på 19 år, blir snart sambos. Han är lika bebis sjuk som jag! Allt är jätte bra, förutom att jag känner mig så ensam i de här. Skulle vilja ha någon att prata med, som är i samma sits som jag. Blivande mamma som gravid, skulle vara jätte kul med ett svar åtminstone :)
    Nu när jag är såhär ung, är de fel att vara lycklig över att jag är gravid? Har fått så mycket fördommar... Men allt känns helt rätt & underbart!
    Kram på er :)

• Svar på tråden 17 år & blivande mamma
  • viseversa

frattis finns inget som säger att man är en sämre mamma för att man är ung! Ni kommer bli dom bästa föräldrar!

• Saaaraa

Självklar är det inte fel att vara lycklig att vara gravid trots att man är lite yngre.
    Jag är också 17 år, har BF på måndag!

• WimZy

Grattis till bebisen i magen!

• shqiperi82

NU är jag inte så ung längre, men fick min son när jag var 20 år. ganska ungt! önskar dig all lycka med bäbisen!!! KRAM

• Mamman88

Var också 17 när jag fick reda på att jag var gravid, (skulle fylla 18 på hösten) Och i våras fick jag världens underbaraste dotter. Allt kommer gå bra, Grattis till bebisen i magen

Jenna kom till oss den 2 mars 2007
  • LillaJossan

Jag är så ny här, blev medlem igår, så jag vet inte hur jag ska svara er alla, men TACK SÅ MYCKET! De värmer så otroligt! :)

• Sötnosmamma
    Grattis till bebben i magen!! Ni kommer klara det fint!!.....
    ღ Mamma till Anton & liten i magen bf 10/4-08 ღ
  • BF89

grattis till bebben i magen Jag skulle oxå vilja ha en bebbe nu

5 juni STUDENTEN *LÄÄÄÄNGTAR*
  • stinamaria

Grattis till bebisen! Självlart är det inget fel att vara glad fast man är ung! Det är ju bra att man är glad över att man ska få barn
    Jag fick min son när jag var 16.

Svar på tråden 17 år & blivande mamma