• Happy29

vill ha era tankar kring mitt liv??

Jag sammanfattar mig kort o frågor kan ni ställa o jag svarar, jag vill ha era tankar o hur ni kanske kan råda mig att göra...

jag träffade min sambo för 2 år sedan o blev gravid direkt ej planerat, men välkommet, vi flyttade in till han han har två barn innan o jag har trebarn sen innan. vi har barnen jämt för de går ej ihop, olika barn med olika uppfostringar. jag älskar min sambo men klarar inte av hans barn som är otrevliga, olydiga skiter i mig o otrevliga mot mina barn som vägrar va hos oss om hans barn är där. alla barn är under 12 år.
    jag har blivit sjukskriven för utmattningsdepression... jag orkar knappt något längre. För nu har min sambos ex fått nya arbets tider som gör att vi fick anpassa oss så vi har hans barn väldigt ofta o även då mina är här, när vi är alla är jag en usel mamma som är irriterad o blä, allt. känner mig som en usel mamma helt enkelt...
    hur gör man för att orka...

• Svar på tråden vill ha era tankar kring mitt liv??
  • Tezz72

Vad är det för ålder på alla barnen? Är det både tjejer och killar?

• Happy29

Hej
    barnes åldrar är 1 pojk, 5 pojk, 8 flicka, två på 9 och 1 på 11år.

Tezz72 skrev 2007-12-04 18:21:00 följande:
    Vad är det för ålder på alla barnen? Är det både tjejer och killar?
  • Mrs Ray

Det känns som om ni kanske skulle behöva prata med någon utomstående om problemen? En professionell person.

• Tezz72

Får jag fråga om det är tjejerna som bråkar mest eller? Som sagt så skulle ni nog behöva stöd utifrån också! Sen kan jag ju tycka att din sambo får sätta ner foten också gällande hans stora barn, för så beter man sig inte mot någon!

Happy29 skrev 2007-12-05 11:15:32 följande:
    Hejbarnes åldrar är 1 pojk, 5 pojk, 8 flicka, två på 9 och 1 på 11år.
Svar på tråden vill ha era tankar kring mitt liv??