Rosenrot & Bisolvon??
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-frown.gif)
ja nå sånt, jag sa som läget var iaf att vi försökt i 1 år snart och inte lyckats, att jag inte riktigt visste om jag hade Äl och att jag slutade nattamma i oktober, men vi fick ju tid i februari.. men så fort jag sa det fick jag mothugg och alla ställde mej emot väggen här inne och undrade hur fan jag kunde få tid så fort som bara försökt sedan i oktober? Vadå bara i oktober, vi startade bebisverkstan försökt pricka ÄL sen i FEBRUARI iår..
jadu.. om man delammar, eller som jag gjorde bara ammade nattetid så krävs det ju mera hormoner som bildar mjölken är för en som helammar hela tiden, det blir ju så att det blir mer och mer mjölk om barnet äter mycke vilket små barn gör men min 1½ åring som jag ammade, snuttade bara på natten och för att få till den mjölken krävdes det ju mycke hormoner... kan inte direkt säga att jag fick mer och mer för var natt hon snutta
jaha snacka om att jag är borta.. jösses... är sååå trött..
min är 12-13 dagar min lutelfas, har jag fått veta genom en som kan i temptråden
Okey nu är jag med..
jag fick mens den 1/12
har haft två cyklar på 27-28 dagar har fått spottings dag 27 så har mensen kommit dag 28, men nu förra månaden var den 29 dagar, innan jag åt rosenrot hade jag 30-33 dagar
så jag räknar nog bim den 29:e ändå...
åt bisolvon, rosenrot fram till äl
vitamineral varje dag
får mera ont nu när jag ätit rosenrot vid ÄL
mera finnar också enda nackdelen just nu tror jag
tempen sjunker för vissa precis innan ÄL och nu denna gång sjönk den men så fick jag älkrysset första dagen tempen steg...
men man kan också ha äl på dippen och sen höjstempen efteråt..
jag har läst här på fl att man är extra fertil om man får en älblödning