Inlägg från: BeataBus |Visa alla inlägg
  • BeataBus

Rosenrot & Bisolvon??

Änglatuss skrev 2007-12-16 16:43:07 följande:
    hehe.. jadu, det gör vi väl alla nu?jag har bim om 11 dagar och emot min vilja redan skenis! *SUCK*
    hehe ja när har jag BIM senast den 30/12..hmm vilket borde bli 11 dagar...right? Fyy faan länge dit ju...jag kommer ju inte att kunna hålla mig från testeriet SÅÅÅ länge..

Men eftersom jag inte tror det blev någon fullträff denhär gången heller så köper jag tester till ingen nytta..för jag känner på mig att mensen kommer som vanligt...*suck*..nåja kommer väl en månad till efter denna skulle jag tro...men jag vill inte vänta...*tjurar som en tonåring*
    Har en eller flera EGNA stalkers..*tydligen viktig*
  • BeataBus
    Änglatuss skrev 2007-12-17 08:27:09 följande:
    När hade du ÄL då?
    mellan 13-17 december någongång tror jag..beräknat på den längsta cykeln...31 dagar
  • BeataBus
    Änglatuss skrev 2007-12-17 12:55:11 följande:
    Äl räknat från den 13, och du har BIM den 24:eÄl räknat från den 14, och du har BIM den 25:e Äl räknat från den 15, och du har BIM den 26:eosvom man ska räkna med 11 dagars lutelfas
    Varför 11 dagar lutelfas..det har jag aldrig förstått
  • BeataBus

Den brukar ju vara mellan 10-14 dagar...

Ja den 11 påbörjades verkstan denhär gången

• BeataBus

Min sista mens började den 30/11

Och min längsta cykel har varit 31 dagar...doch har den varit 29 dagar de 2 sista gångerna..men räknar ändå den längsta gången....

Alltså ska min nästa mens komma runt den 29-30 december o DIT e det evigheter

• BeataBus

den kan komma allt mellan 27-30/12...om den kommer

• BeataBus
    19Snottan82 skrev 2007-12-17 12:10:27 följande:
    Wow lever denna tråden....eftersom jag fick missfall igår så blir det nya tag på det nya året. Hur har det gått för er alla här?
    usch då..inget vidare...men soms du säger själv.."bara att ta nya tag"

Hur det har gått..jadu..spänningen stiger..ingen aning ännu
  • BeataBus
    Änglatuss skrev 2007-12-17 13:08:38 följande:
    Okey nu är jag med.. jag fick mens den 1/12 har haft två cyklar på 27-28 dagar har fått spottings dag 27 så har mensen kommit dag 28, men nu förra månaden var den 29 dagar, innan jag åt rosenrot hade jag 30-33 dagarså jag räknar nog bim den 29:e ändå...
    det vågar inte jag räkna med..att den kommer efter 29 dagar...

men jag kan om jag vill börja testa den 27december..*hålla fingrarna borta*
  • BeataBus

ska kolla en sak

• BeataBus

Räknar jag på en mens cykel på 29 dagar så hade jag ägglossningen den 15 december...o + 10 dagar på det så blir det den 25 december...

o från den 25 december till den 29 december som e dag 30 e det 4 dagar vilket gör att jag faktiskt kan testa med CB digital...som man kan använda upp til 4 dagar före beräknad mens..

• BeataBus

hehe vi kommer att bli proffs på detta med ägglossningar o grejer innan vi e färdiga med uträkningar hit o dit

• BeataBus
    19Snottan82 skrev 2007-12-17 21:17:11 följande:
    Ja jag fick veta i torsdags att min graviditet inte utvecklades som den skulle, mitt hcg värde ökade bara lite åt gången och var jättelågt så om inte mitt svar hade höjts markant tills idag så missänkte dom missfall. Så jag har gråtit konstant sen i torsdags, så nu när jag fick svaret att det var missfall så hade jag liksom redan sörjt massor. Så det är nog därför jag känner att jag orkar ta nya tag direkt.
    Jo det e kanske rätt metod...

Ja e kanske enklare att gå igenom det värsta direkt...o börja om när man fått fakta...

Tråkigt e det iaf...
  • BeataBus

nån som vill spola framåt i tiden precis som mig

• BeataBus
    gumsan06 skrev 2007-12-18 09:13:29 följande:
    ÄT och BB: hittar ni några symtom?Jag menar ni är väll ivriga till att testa?! Hade jag varit i alla fall!Sen undrar jag om någon av er vet om tempen kan stiga samma dag som ÄL? Har innan haft för mig att min höjts först efteråt.Sen undrar jag OM och i så fall varför det är svårare att bli gravid om man har ÄL blödning?
    hmm ang tempen så vet jag faktiskt inte..har testat att tempat inför en graviditet en enda gång tidigare o det var 1995...så det e ett tag sedan...

hehe ja symtomer...hmm njae..jag vet faktiskt inte...men skulle jag leta skulle jag säkert hitta både 3, 7 o 10 samt sånna som inte kommer förrän senare..

Nej men jag har inga symtomer ännu....

Kan tyvärr INTE gå på ömma bröst...för de sista 4-5 gångerna så har jag fått ont..

Jodå jag vill testa men vet att just NU e det lite tidigt...hade ju om man ska gå på 29 dagars cykeln ägglossning den 15/12...

SÅ ja jag låter bli ett tag till har dessutom inga tester hemma o det e för kallt för att ens vilja gå till apoteket o köpa...kan ju beställa via nätet...får se hur jag gör
  • BeataBus

Hur fort kan kroppen reagera när det gäller flytningar?

För man kan ju se på dom oxå säger en del.,...jag har dock aldrig kollat sånt

• BeataBus
    gumsan06 skrev 2007-12-18 09:27:38 följande:
    Hoppas verkligen det har tagit sig för er!!!!!!
    Tackar..jo det vore skoj...men jag vågar inte ens hoppas lite ännu..
Svar på tråden Rosenrot & Bisolvon??