gumsan06 skrev 2007-12-18 09:13:29 följande:
ÄT och BB: hittar ni några symtom?Jag menar ni är väll ivriga till att testa?! Hade jag varit i alla fall!Sen undrar jag om någon av er vet om tempen kan stiga samma dag som ÄL? Har innan haft för mig att min höjts först efteråt.Sen undrar jag OM och i så fall varför det är svårare att bli gravid om man har ÄL blödning?
hmm ang tempen så vet jag faktiskt inte..har testat att tempat inför en graviditet en enda gång tidigare o det var 1995...så det e ett tag sedan...
hehe ja symtomer...hmm njae..jag vet faktiskt inte...men skulle jag leta skulle jag säkert hitta både 3, 7 o 10 samt sånna som inte kommer förrän senare..
Nej men jag har inga symtomer ännu....
Kan tyvärr INTE gå på ömma bröst...för de sista 4-5 gångerna så har jag fått ont..
Jodå jag vill testa men vet att just NU e det lite tidigt...hade ju om man ska gå på 29 dagars cykeln ägglossning den 15/12...
SÅ ja jag låter bli ett tag till har dessutom inga tester hemma o det e för kallt för att ens vilja gå till apoteket o köpa...kan ju beställa via nätet...får se hur jag gör