Inlägg från: Änglatuss |Visa alla inlägg
  • Änglatuss

Rosenrot & Bisolvon??

Annapanna1975 skrev 2007-12-07 11:44:26 följande:
    Snottan,ja, vi får hålla tummarna för dig! (Och alla andra som är kvar och hoppas).Har varit på apoteket nu: 149 spänn för 40 tabletter! Är inte det olagligt att det ska kosta så mycket? Men jag köpte naturligtvis och har stoppat i mig första. Vad gör man inte i all sin desperation (och längtan)...
    vad är det man säger
    kostar det så smakar det
    kollade mina andra kurvor där jag fyllt i när min älflytningar börjat och det har handlat om dag 9-10-12-13 idag är dag 7 och idag har jag haft sån älvärk och trådiga flytningar.. så vi kör på varannan dag och rosenroten ja den hänger på!
  • Änglatuss
    Minni Mouse skrev 2007-12-08 01:27:19 följande:
    För mig har det funkat med grape, bisolvon, rosenrot och apiforce, allt under samma månad, + multi kvinna vitaminer. Efter 22 månader så tycker jag att det var värt att stoppa i sig massa tabletter :)
    jag kör rosenrot, grape och bisolvon denna månad
    nu får vi middagsgäster
  • Änglatuss
    19Snottan82 skrev 2007-12-09 11:57:04 följande:
    Det blir ingen bisolvon för min del, fick plus idag
    stort GRATTIS!
  • Änglatuss
    FridaSjolund skrev 2007-12-10 10:50:05 följande:
    Är de för sent om jag ska ha ÄL nu i dagarna, att ta bisolvon och att det ska fungera?Har nog ÄL om 1 dag eller två..
    sist åt jag bisolvon några dagar innan äl och några dagar efter och nu sitter min 1½ åriga dotter i min famn och gnäller
  • Änglatuss
    gumsan06 skrev 2007-12-10 11:56:17 följande:
    Grattis snortan!!!Änglatuss:menar du att du har haft ägglossning dag 7?Hoppas ni lyckats i sänghalmen!
    nej det tror jag inte, jag började denna gång äta bisolvon dag 3 och ska äta fram till dag 14-15 nånting.. va fick du tag 7 ifrån?

när min dotter blev till så började någon dag innan äl tror det var dag 12-13 och åt fram till dag 18-19, sen började min man typ dag 15 och åt sina 7-10 dagar men vi gjorde så för att vi var förkylda.. men den månaden tog det sig
  • Änglatuss
    gumsan06 skrev 2007-12-10 12:14:46 följande:
    ÄT: du får ursäkta att jag är lite yr....ja,eller mycket!!...Läste att du hade ÄL-lyttningar redan dag 7 denna gången men forstod nu att det var början till ÄL - allså de började dag 7 i stället för 10Eller har jag fattat fel igen?
    precis nu fatta du rätt, jag hade älsekret för 3 dagar sedan men sedan dess inge mera så kroppen spelade mej nog ett spratt hade då också älvärk.. men idag inga flytningar och inge molvärk än så länge.. brukar få flytningar och älvärk dag 9-11 nån gång
  • Änglatuss
    gumsan06 skrev 2007-12-10 12:18:20 följande:
    OK.....Använder du dig av ÄL stickor?
    har köpt älstickor skulle testa i fredags men så gjorde jag testet fel tyvärr så man blev ju tokig, testar däremot med fertilitetsmonitorn och den begärde första testet igår och ingen fertilitet än
  • Änglatuss
    gumsan06 skrev 2007-12-10 12:23:20 följande:
    Men snart så är det dax för sänghalmen då!!!!Det tar sig denna gången tror jag för er!!!!!!!Hoppas du på en nyårspresent då?Lycka till!!!!Håller fingrar och tår!!!!
    tack, det hoppas vi också och att vi slipper bli besvikna en 11:e gång...

marii
    börja redan nu med bisolvonet och ät fram till ÄL
  • Änglatuss
    Mariii skrev 2007-12-10 12:30:14 följande:
    det va någon som skrev förut till mig att man ska äta från mensens slut och fram till äl, eller någon annan sa att jag skulle äta från dag 10-20 för det hade den personen gjort och blivit gravid.

jag åt ca dag 10-20 då jag blev gravid med dottern

vet inte då när jag hade ÄL nu började dag 3 och ska äta fram till den 15:e eller så iaf

min man äter också bisolvon

• Änglatuss
    Mariii skrev 2007-12-10 12:35:35 följande:
    oki, ska nog börja snart någon dag. min sambo ska också äta det har jag bestämt! hehe. men jag vet inte när jag har äl inte exakt det är mellandag 14-17 så jag kanske ska äta till dag 16 då eller något. vad tycker du?
    min man gick med på det
    jag ska äta fram till dag 15, borde ha äl dag 13-14-15 nån gång, gör ju inget om man skulle sexa samma dag som ägget lossnat bra då också ju om slajmet är tunnare
Svar på tråden Rosenrot & Bisolvon??