-
Om min mens dyker upp denna månaden så kommer jag oxå knapra båda två. Eftersom jag inte testar med äl-stickor längre (blir för dyrt) så får jag lita på äl-symptom..sen sluta äta dom vid äl. Har oxå lyckats övertala min sambo att äta domÄnglatuss skrev 2007-12-05 10:15:28 följande:dag 5 rond 2började med både rosenrot och bisolvon igår och jag ska alltså sluta med båda vid ÄL?min man äter också rosenrot och bisolvon
-
Håller tummarna för er...själv vill jag såååå gärna ha en liten bebis. Känns så knäckande när vissa får på första försöket, och en annan får kämpa månad efter månad. Man tappar hoppet om att det en dag ska hända en själv.Änglatuss skrev 2007-12-05 11:22:27 följande:va snällt av han, min man tog snällt emot 10 ml flytande bisolvon igår *hehe* men nu ska vi börja med dom tabletterna jag köpt rosenroten behöver jag inte påminna han om och sen beroccan dricker han glatt utav! jag kör min grapejuice och han berocca nu jäklar, känner mej lugnare denna gång också.. får hoppas det ger ett gott resultat :-P
-
Detta är femte försöket men jag känner inte mig gravid så det lär nog bli ett sjätte oxå.Änglatuss skrev 2007-12-05 11:31:42 följande:tack. Har ni försökt länge?jadu samma här och dom som inte ens vill ha barn blir på smällen gång på gång... *sucka*är med i en fikatråd och alla där är typ gravida, en har tom fått sitt andra!
-
Har för mig att jag läst att en regelbunden menscykel kan rubbas om man äter rosenrot..men är inte hundra.nenny skrev 2007-12-05 20:02:11 följande:Hejsan! En fråga till er här som verkar insatta i rosenrot. Om man har en cykel på 30 dagar, fast är osäker på om man har ägglossning eller inte, kan man sabba ägglossningen då om man har den om man börjar med rosenrot?
-
Men kan det inte vara så att du testat vid fel tidpunkt? Sjäöv får jag aldrig utslag på testerna. Inte ens på cb digital...men jag känner att jag har äl och det märks på flytningarna...när jag fråga här i en annan tråd skrev en hel del att dom bara fått utslag på sen eftermiddag när som testat.Annapanna1975 skrev 2007-12-06 14:55:06 följande:Bisolvonet hjälpte tyvärr inte oss den här gången, men det verkar inte som att jag har haft ÄL. Har testat sedan dag 5 efter förra mensens första dag och det har aldrig kommit någon ordentlig stegring. Trodde att den skulle komma senare (har ofta väldigt långa cykler) men nu kom tant Röd istället.
-
Jag har hört att man ska ta dom från mensens första dag till äl..Knoppix81 skrev 2007-12-06 14:28:23 följande:Vart på apoteket idag och införskaffat Bisolvon i tablettform samt rosenrot. Men sen såg jag: Jag har en riktigt regelbunden cykel på 31 dagar så då kanske jag sabbar den med rosenrot? Kanske får ge de till gubben ist... Sen undrar jag fortfarande när man ska börja med Bisolvonet förresten? Räcker det att ta det dagarna kring ÄL eller ska man börja innan? Pratade med gubben innan också och sa att det låg tabletter och väntade på honom då han kommer hem ikväll (jag ska bort) och jag sa åt honom att ta dem, hehe, han undrade självklart varför men nöjde sig med svaret att de skulle hjälpa till i verkstan..hahaha. tur att de ställer upp på det mesta!
-
Du börjar äta dom mensens första dag...tror att den hjälper mens och äl att bli mer regelbunden..men jag är inte helt säker...själv kan jag säga att jag har kraftigare äl-symtom sen jag började äta rrgumsan06 skrev 2007-12-06 14:58:06 följande:Hej....Undrar när man ska börja äta RR mensens första dag eller precis vid ÄL? och hur kan ÄL ändras? Längre? kotare?Hoppa över?
-
Än har jag inte fått mens så jag håller tummarna om att detta är min lyckomånad.....ska till apoeteket och inhandla rr och bisolvon, lika bra att ha det hemma. Grape får jag tyvärr hoppa över för det är så j*vla äckligt
-
Håller tummarna för er Änglatuss...själv fasar jag för imorgon. Vill inte att mensen ska komma
-
Jag har ingen aning så jag överlämnar till någon annan att svara.
-
Det blir ingen bisolvon för min del, fick plus idag
-
Tack så jättemyclet....hoppas nu alla i denna tråden oxå plussar snart med bisolvon och rr
-
Tack till alla som gratta mig...detta var andra månaden som jag åt rosenrot.. började den dagen jag hade mens och eftersom jag inte visste när jag hade äl så slutade jag på dag 14. Om det inte hade blivit plus denna gången skulle jag gjort likadant fast med både rr och bisolvon...håller tummarna för er andra.
-
Wow lever denna tråden....eftersom jag fick missfall igår så blir det nya tag på det nya året. Hur har det gått för er alla här?
-
Jag gjorde det, hade molvärk.nenny skrev 2007-12-17 14:24:14 följande:En ytterligare fråga =) Ni som börjat med rosenrot och precis som jag aldrig känt av ägglossningen, har ni gjort det efter att ni börjat med RR ??
-
Tack så mycket.Annapanna1975 skrev 2007-12-17 12:35:15 följande:Men Snottan! *tycker synd om dig och skickar en stor och varm bamsekram*
-
Tack. Jag trodde jag var i v. 5 när jag fick mitt plus. Men på gynakuten fick jag veta att jag var i v. 4 i torsdags när jag kom in. Så jag fick mitt plus jättetidigt.Änglatuss skrev 2007-12-17 12:37:35 följande:beklagargu så trist, orkar du säga vilken vecka du var i?Jag har 10 dagar kvar till första bim och har ont i äggstockarna
-
Ja jag fick veta i torsdags att min graviditet inte utvecklades som den skulle, mitt hcg värde ökade bara lite åt gången och var jättelågt så om inte mitt svar hade höjts markant tills idag så missänkte dom missfall. Så jag har gråtit konstant sen i torsdags, så nu när jag fick svaret att det var missfall så hade jag liksom redan sörjt massor. Så det är nog därför jag känner att jag orkar ta nya tag direkt.BeataBus skrev 2007-12-17 13:08:42 följande:usch då..inget vidare...men soms du säger själv.."bara att ta nya tag"Hur det har gått..jadu..spänningen stiger..ingen aning ännu
-
Tack så mycket.Mariii skrev 2007-12-17 21:18:21 följande:19snuttan82: beklagar det som har hänt.