Inlägg från: 19Snottan82 |Visa alla inlägg
  • 19Snottan82

Rosenrot & Bisolvon??

Vågar man äta rosenrot och bisolvon samtidigt. Äter rosenrot  bland annat för att få mer fysisk ork. Jag har ett jättetungt jobb och dom hjälper mig massor. Men jag äter dom bara fram till äl för ifall jag skulle lyckas  bli gravid så vill jag inte riskera något. Vet någon som sagt om man kan äta rosenrot och bisolvon samtidigt? Frågade detta i  någon annans tråd men fick bara ett svar, så jag hoppas på fler svar om jag startar en tråd självFlört
  • Svar på tråden Rosenrot & Bisolvon??
  • 19Snottan82

Har till och med ringt sjukvårdsupplysningen men fick till svar där att fråga på apoteket. Men orkar egenligen inte ge mig ut, så jag chansar på bra svar på familjelivFlörtOm jag inte får några svar här så får jag väl dock ta en sväng in om apoteket och fråga. Skriver i såna fall till dig Änglatuss vad jag fick för svar.

Har bim på lördag 8/12 så jag hoppas slippa försöka med bisolvon men det är lika bra att vara förbered heheRäcka ut tungan

• 19Snottan82

puffar upp tråden lite och hoppas på svarGlad

• 19Snottan82
    Minni Mouse skrev 2007-12-03 12:18:21 följande:
    Jag kan berätta att jag använde rosenrot, bisolvon, apiforce, grape varje dag fram till äl och nu har jag fått ett + nu efter 22 månader. Så jag tror att det är ingen risk att blanda tillsammans allt möjligt. Lycka till...
    Grattis till ditt....hehe det låter ju nästan som jag med alla dom där tabletterna...var så lycklig när jag hittade en tråd innan idag full med folk som plusat när dom provat bisolvon...ringde överlycklig till sambons jobb bara för att berätta att jag nu hittat nått annat som kanske kan ge oss ett plus..haha han tyckte inte jag var klok i huvudet...men jag hoppas ju att det är därför han älskar mig, just för jag inte är klok någonstanns. ser det som min charm Räcka ut tungan
  • 19Snottan82
    Annapanna1975 skrev 2007-12-03 12:21:06 följande:
    Har inget svar men funderar själv på att börja med rosenrot nästa gång tant Röd hälsar på (om hon gör det, alltså). Äter bisolvon nu...Så TS, lägg gärna in informationen från apoteket här i tråden så att jag (och ev. andra nyfiktna och svarslösa) kan få ta del av det.
    Det ska jag göra, ska bara kolla på Våra bästa år så ska jag ge mig ut och shoppa liten sen, kastar mig in på apoteket och hör efter. Så ni får svar i eftermiddag om jag nu får något vettigt svar av dom...har kanske mina fördomar Räcka ut tunganeller så har jag bara haft otur innan men tycker att många aoptekare kan vara lite
  • 19Snottan82
    Annapanna1975 skrev 2007-12-03 12:28:21 följande:
    Snottan,det är väl egenheterna vi älskar En människa utan egenheter hade varit vansinnigt TRÅKIG att leva med, tror jag. (När jag började med Bisolvon höjde min man bara ett halvt ögonbryn) men han vill ju oxå ha barn, så han får stå ut, haha!
    Tror att det är just det att vi båda är lite halvknäppa som gör att vi passar så bra ihop, vi kan ha hur kul som helst ihop och han är inte bara min älskling utan även en av mina bästa vänner.
    Jo det ju tacksamt att männen bara ställer upp och proppar i sig alla tabletter som vi säger till dom som kan hjälpa till i bebisverkstan..känns mer som att man kämpar tillsammans dåSkrattande
    Annapanna1975 skrev 2007-12-03 12:29:30 följande:
    Snottan,du får åka till Dalby (utanför Lund, Skåne)! Våra apotekare är jättetrvliga (allesammans tjejer).
    Ja man får göra det hehe
  • 19Snottan82
    Annapanna1975 skrev 2007-12-03 13:12:51 följande:
    Snottan,min man vägrar än så länge att ta tabletter. Han vägrar även att göra spermaprov (vi har inte kommit till utredning ännu utan jag talar om spermaprov man köper på nätet och gör i hemmet). Han är kanske inte lika desperat som jag än, haha...
    okej det var ju tråkigt, min älskling har börjat äta vitamineral, omega-3 och nu om det inte blir något denna månaden så ska vi båda prova bisolvon.
  • 19Snottan82

Så nu har jag varit på apoteket men ett direkt svar fick jag inte, hon kollade på dom olika förpackningarna och sa att hon hittade ingenting så hon sa att det var nog lugnt att ta båda två, fast att man kanske kunde ta dom med någon timmes mellanrum. Så om det inte blir något denna gången så knapprar jag annu fler tabletter denna gången hehe.

• 19Snottan82

Tack Lilla Flingan tror faktiskt

att jag ska göra det om nu min mens dyker upp denna månaden(hoppas inte, hoppas inte)...tycker också att rosenrot gör en mycket piggare.
  • 19Snottan82
    iinvisinblee skrev 2007-12-04 21:24:53 följande:
    köper man Rosenrot på apoteket ? :) hur mkt kostar det osv? .:)
    Dom finns både på apotek, hälsokostaffären eller i vanlig butik. Jag köpte mina nu senast på willys. Men jag tror dock att där är större mängd rosenrot i dom från apotek och hälsokost. tror dom kostade typ 160:-
Svar på tråden Rosenrot & Bisolvon??