Inlägg från: Änglatuss |Visa alla inlägg
  • Änglatuss

Rosenrot & Bisolvon??

hjälper dig puffa, för jag vet inte om jag ska testa detsamma... körde rosenrot fram till ÄL förra månaden men misslyckades även då, tänkte äta bisolvon nu... men ska jag skippa rosenroten?

• Änglatuss

dag 5 rond 2
    började med både rosenrot och bisolvon igår och jag ska alltså sluta med båda vid ÄL?
    min man äter också rosenrot och bisolvon

• Änglatuss
    19Snottan82 skrev 2007-12-05 11:20:38 följande:
    Om min mens dyker upp denna månaden så kommer jag oxå knapra båda två. Eftersom jag inte testar med äl-stickor längre (blir för dyrt) så får jag lita på äl-symptom..sen sluta äta dom vid äl. Har oxå lyckats övertala min sambo att äta dom
    va snällt av han, min man tog snällt emot 10 ml flytande bisolvon igår *hehe* men nu ska vi börja med dom tabletterna jag köpt rosenroten behöver jag inte påminna han om och sen beroccan dricker han glatt utav! jag kör min grapejuice och han berocca nu jäklar, känner mej lugnare denna gång också.. får hoppas det ger ett gott resultat :-P
  • Änglatuss
    19Snottan82 skrev 2007-12-05 11:27:24 följande:
    Håller tummarna för er...själv vill jag såååå gärna ha en liten bebis. Känns så knäckande när vissa får på första försöket, och en annan får kämpa månad efter månad. Man tappar hoppet om att det en dag ska hända en själv.
    tack. Har ni försökt länge?
    jadu samma här och dom som inte ens vill ha barn blir på smällen gång på gång... *sucka*

är med i en fikatråd och alla där är typ gravida, en har tom fått sitt andra!
  • Änglatuss
    19Snottan82 skrev 2007-12-05 11:34:31 följande:
    drygt, vi har varit 11 månader i verkstan, totalt 11:a försök med detta!! MEN jag slutade amma 2 oktober helt så jag får räkna ifrån det, så ja totalt 2 försök känns lite bättre än att skriva 11.. men men får påpeka 11 månader i verkstan!
  • Änglatuss
    Bobousch skrev 2007-12-05 17:47:56 följande:
    Alltså, vad är detta med bisolvon? ska man ha lättare för att bli gravid av bisolvon? Är inte det hostmedicin?
    ja det är slemlösande, men funkar även på älsekretet så det gör att det blir tunnare, vilket gör det antagligen då enklare för spermierna att simma in
  • Änglatuss

jag började med rosenrot dag 3, började också med bisolvonet dag 3
    köpte nämligen hem bisolvon medans jag hade mens och sen rosenrot tänkte jag hoppa den här månaden men ändrade mej, började också dricka grape på dag 3

• Änglatuss
    gumsan06 skrev 2007-12-06 16:51:22 följande:
    Varför ska man dricka graep?
    nyttigt, och sen är det bra för älsekretet, samma grej som att ta bisolvon, grape tunnar ut sekretet och gör det lättare för spermierna och simma in, sen är det ju rena rama cvitaminkällarn!
  • Änglatuss
    Annapanna1975 skrev 2007-12-06 17:37:43 följande:
    Men det smakar ju så illa...
    juicen går ner, ska köpa frukt imorrn, en grape om dagen, förhoppningsvis bebis i magen!
    En grape om dagen - Förhoppningsvis en bebis i magen!
  • Änglatuss

RR i tablettform
    Bisolvon i flytande och tablett
    grape jucie som frukt

nä bara grape... tydligen!

Svar på tråden Rosenrot & Bisolvon??