Rosenrot & Bisolvon??
Jag kan berätta att jag använde rosenrot, bisolvon, apiforce, grape varje dag fram till äl och nu har jag fått ett + nu efter 22 månader. Så jag tror att det är ingen risk att blanda tillsammans allt möjligt. Lycka till...
Jag kan berätta att jag använde rosenrot, bisolvon, apiforce, grape varje dag fram till äl och nu har jag fått ett + nu efter 22 månader. Så jag tror att det är ingen risk att blanda tillsammans allt möjligt. Lycka till...
Bredvid alla de här tabletter rr, apiforce, bisolvon så tog jag även vitaminer multi kvinna(4tab.i påsen). Samanlagt var det 7 tab. om dagen. Min man tog bisolvon och multi man (1 tab. om dagen)
heheh Annapanna
Ja du.. det kan man undra. Men självklart hann man med det också :) det var nr.1, nr.2 var tabletter som jag tog bara på morgonen, så enkelt var det egentligen.. Men det var bra tänkt heheh :)
För mig har det funkat med grape, bisolvon, rosenrot och apiforce, allt under samma månad, + multi kvinna vitaminer. Efter 22 månader så tycker jag att det var värt att stoppa i sig massa tabletter :)
19Snottan82
GRATTIS, lycka till nu!!!!